Dětská karta

Poznej svou kartu

Zjisti, co všechno tvá karta umí. Nezapomeň si kartu aktivovat.

Měj své peníze pod kontrolou

Když máš přehled, víš, co si můžeš dovolit a kolik ti ještě zbývá peněz na svačinu.

První krok k chytrému šetření

Uč se šetřit na věci, které si přeješ. Plánuj, kolik utratíš, a kolik si necháš na později.

PIN jako supertajné heslo

Pamatuj si ho, ale nikomu ho neříkej – ani kamarádům. Chrání všechny tvé úspory.

Jak na aktivaci karty?

Platit mobilem je u nás hračka, stačí mít tyto tři věci:

Vložte kartu

Kartu aktivuješ zasunutím do terminálu při placení v obchodě nebo při výběru z bankomatu.

Zadejte PIN kód

Při placení či výběru je nutné zadat PIN. Zjistíš ho ve své Smart Bance nebo pomocí SMS.
Pro získání PINu zašli aktivační heslo a poslední 4 číslice tvojí karty (bez mezer) na tel. číslo +420790542228. Aktivační heslo je uvedeno ve smlouvě.

Užijte si rychlé placení

Nyní je tvoje karta aktivována. Plať bezkontaktně a objev všechny výhody karty.
Dostal jsi novou kartu a nevíš, zda tvůj PIN zůstává stejný? Pokud jde o výměnu kvůli uplynutí platnosti té předchozí, PIN se nemění.
Nezapomeň však aktualizovat platební údaje pro pravidelné platby u obchodníků.

Nastavení karet ve Smart Bance

Ve Smart Bance zvládneš vše rychle a jednoduše.
  • Limity na kartě upravíte jednoduše na detailu karty ve Smart Bance nebo Internet Bance. Úpravu je možné provést také telefonicky za pomocí zákaznického servisu nebo na kterékoliv naší pobočce.

  • Transakce jednoduše zapnete/vypnete na detailu karty ve Smart Bance nebo Internet Bance. Pokud se Vám to nedaří, zavolejte nám nebo navštivte kteroukoliv pobočku. U karty v EUR a v USD servisní operace DCC nejsou.

  • ePIN:
    Pokud by při platbě kartou na internetu nefungovalo potvrzení přes Smart Banku, jako náhradní řešení můžete využít potvrzení pomocí kódu z SMS a ePin. SMS Vám přijde automaticky po zvolení potvrzení platby pomocí ePIN. Najdete ho ve Smart Bance nebo Internet Bance na detailu karty pod ikonou „Zobrazit ePIN“.


    PIN:
    PIN potřebujete pro výběry z bankomatů a pro platby u obchodníka fyzickou kartou. Najdete ho ve Smart Bance nebo Internet Bance na detailu karty pod ikonou „Ukázat PIN“.

  • Blokace, obnova, zrušení:
    Tyto servisní operace jednoduše zvládnete provést ve Smart Bance nebo v Internet Bance na detailu karty. Blokaci, obnovu anebo zrušení karty najdete pod ikonou s názvem „Zablokovat“. Kartu Vám obnovíme, zablokujeme nebo případně zrušíme i na kterékoliv pobočce, nebo nám můžete zavolat.


    Založení:
    Kartu jednoduše založíte ve Smart Bance nebo Internet Bance na detailu karty nebo účtu pod ikonou s názvem „Pořízení debetní karty“. Kartu Vám založíme i na kterékoliv pobočce.

  • Pokud ve Smart Bance nebo Internet Bance zjistíte, že máte zaúčtovanou transakci, o které nevíte, reklamovat ji můžete jednoduše na detailu karty přes ikonu „Reklamovat transakci“.

Ještě se ve světě financí ztrácíš?

Ve Smart Bance najdeš několik tipů, které ti pomůžou seznámit se se základními finančními pojmy.

Naše tipy při platbách kartou

Bezpečné placení

Chraňte své finance před zneužitím podvodníků. Přečtěte si více informací o bezpečnosti při placení kartou.

Potvrzování plateb

Nakupujete online? Zkontrolujte si ve Smart Bance, zda máte povolené internetové platby, a potvrzujte je přímo v aplikaci.

Placení v zahraničí

Při platbách v zahraničí doporučujeme mít vypnuté DCC transakce. Ušetříte peníze a vyhnete se pozdějším nepříjemnostem.