Jak postupovat při ztrátě či odcizení mobilního telefonu, ve kterém mám nainstalovanou aplikaci Smart Banka?

Není třeba se bát, do aplikace se jiný uživatel nedostane, pokud nezná Váš osobní PIN kód. I přesto doporučujeme zablokovat Smart Banku, a to jedním z těchto způsobů:

Zrušením registrace zařízení v Internet Bance – v sekci Osobní nastavení – Smart Banka (pro tento případ je nutné nemít přístup do Internet Banky podmíněný zadáním mobilního klíče).

Zavoláním na telefonní číslo zákaznického servisu MONETA Money Bank – 224 444 333 – se žádostí o zablokování Smart Banky.

Na obchodním místě MONETA Money Bank – zajděte do kterékoliv pobočky a tam Vám Smart Banku zablokují.

Pokud máte v Internet Bance zaregistrovaných více mobilních zařízení, máte možnost zablokovat pouze to jedno ztracené/odcizené. Ostatní zařízení zůstanou dále použitelná.