Proč mi byla zablokována karta?
Pokud identifikujeme nějakou zahraniční transakci jako podezřelou, budeme Vás kontaktovat, abychom si ověřili, že transakce byla opravdu uskutečněná Vámi. V případě, že se Vám při podezřelé transakci nedovoláme, pro bezpečnost Vašich financí kartu preventivně zablokujeme.
Pro odblokování karty zavolejte na náš Zákaznický servis na telefonní lince +420 224 446 677.
Podezřelá transakce je taková transakce, která je u klienta neobvyklá (přesahuje obvyklý počet transakcí či jejich výši), je provedena v rizikové zemi nebo u nezabezpečeného obchodníka (mimo 3D Secure).
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

