Informace
k Sberbank CZ
Řešení pro klienty Sberbank CZ. Pomůžeme vám se splátkami
Pokud v důsledku odnětí licence Sberbank CZ máte problém se včasným zasláním splátek skupině MONETA, jsme připraveni najít spolu s Vámi optimální řešení situace. Jsme k dispozici na čísle 224 445 858 nebo e-mailu pohledavky.banka@moneta.cz
Časté dotazy k převodu účtu
Sberbank CZ, a.s. nemůže převést peníze na Váš účet u MONETA Money Bank vzhledem k situaci, ve které se nachází. Peníze z účtů u Sberbank CZ, a. s. na základě rozhodnutí České národní banky vyplácí Komerční banka, a. s., a to prostřednictvím svých poboček. Bližší informace k výplatám peněz z účtů u Sberbank CZ, a.s. a případné odpovědi na další otázky naleznete na webových stránkách Garančního systému finančního trhu.
K nastavení trvalých plateb na Vašem účtu potřebujeme informace o platbách nastavených ve Sberbank CZ, a.s. Ta naší bance informace o platbách postupně zasílá a my je následně nastavujeme ke dni uvedenému v žádosti o změnu banky. Jakmile budou Vaše trvalé platby a inkasa nastaveny, dáme Vám vědět SMS a také e-mailem, pokud jste jejich zasílání neodmítli. Jelikož na Váš účet u MONETA Money Bank není možné zajistit převod prostředků ze Sberbank CZ, a.s., pošlete si na něj dostatek financí, aby Vám mohly platby za trvalé příkazy a inkasa odcházet.
Ke kontrole i zadání trvalých plateb doporučujeme použít zejména Internet Banku nebo Smart Banku. Platby i trvalé příkazy zde zadáte rychle, jednoduše a zcela zdarma. Pomohou Vám však i naši bankéři na pobočkách či telefonicky na zákaznické lince 224 443 636, kde Vám rádi poradíme.
Internet Banka
Nastavené platby si zobrazíte na detailu Vašeho účtu, kde v horní části naleznete nabídku „Trvalé příkazy“ nebo „Inkaso“. Zde je také můžete zadat.
Smart Banka
Nastavené platby si zobrazíte na detailu Vašeho účtu v menu „Více …“, v nabídce „Trvalé příkazy“, nebo „Inkaso/SIPO“. Zde je také můžete zadat.
K nastavení plateb by mělo dojít nejpozději k datu, které bylo vyplněno v žádosti o změnu banky. Nastavení trvalých plateb si pak prosím zkontrolujte v Internet Bance nebo Smart Bance. Pokud nebudou příkazy nastavené k datu splatnosti, můžete si je zde snadno zadat.
Pokud potřebujete získat údaje o stávajícím nastavení trvalých příkazů, inkas či SIPO, můžete si je zobrazit, případně i stáhnout jejich detail z internetového bankovnictví Sberbank CZ a.s. Zde si také můžete zkontrolovat zůstatek svého účtu.
Vzhledem k aktuální situaci Sberbank CZ, a.s. není zrušení účtu momentálně možné. Proto nemůže být převeden ani zbývající kreditní zůstatek z rušeného účtu na Váš nový účet.
Peníze z účtů u Sberbank CZ, a.s. na základě rozhodnutí České národní vyplácí Komerční banka, a.s., a to prostřednictvím svých poboček. Bližší informace k výplatám peněz z účtů u Sberbank CZ, a.s. a případné odpovědi na další otázky naleznete na webových stránkách Garančního systému finančního trhu.
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.