POJIŠTĚNÍ VĚCÍ, PLATEBNÍCH KARET A INTERNETOVÝCH RIZIK
Získejte peníze při ztrátě
nebo odcizení platební karty a osobních věcí
Pojištění je účinné do 28. 2. 2023
Pojištění nabízíme ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s.
Výhody pojištění
Pojištění se vztahuje na platební karty, které vydala MONETA Money Bank, včetně karet pro dalšího držitele
- Při ztrátě nebo odcizení osobních věci Vám bude proplacen nákup nových
- Pojištění se vztahuje i na Váš služební notebook, mobil či tablet
- Pojištění se vztahuje na zneužití elektronických plateb (přes mobil, tablet) či zneužití elektronického a mobilního bankovnictví
- Pojištění se vztahuje na nákup zboží přes internet (např. při nedodání zboží či dodání poškozeného zboží při reklamaci)
- Součástí pojištění jsou asistenční služby (právní asistence, asistence při poškození pověsti na internetu, IT asistence, obnova dat)
- Cena pojištění je 99 Kč/měs.
- Možnost samostatného sjednání Pojištění elektronických plateb za 29 Kč/měs.
- Pro více informací si stáhněte kompletní brožuru, která obsahuje také limity pojistného krytí
- Přehled nejčastějších výluk z pojištění najdete zde
Ovlivnila Vás situace kolem pandemie COVID-19?
Zde najdete nejčastější otázky a odpovědi ohledně pojištění osobních věcí, karet a internetových rizik
Na co se často ptáte
Ano, pojištěný klient nemusí být občanem ČR.
zobrazit celou odpověďJedná se o telefonickou a vzdálenou asistenci. V rámci telefonické asistence bude klientovi poskytnuta odborná konzultace týkající se používání a nastavení technologického zařízení, např. notebooku. V rámci vzdálené asistence bude klientovi poskytnuta např. podpora při instalaci a nastavení notebooku ...
zobrazit celou odpověďV případě ztráty osobní věci není třeba kontaktovat Policii ČR. Pokud ale dojde k odcizení osobní věci, je třeba doložit kopii dokladu o oznámení odcizení karty a osobních věcí od Policie ČR nebo orgánu činného v trestním řízení.
zobrazit celou odpověďAno, Pojištění osobních věcí, platebních karet a internetových rizik se vztahuje i na události, které se staly v zahraničí, a platí po celém světě. Když ale dojde k odcizení osobní věci v zahraničí, pojišťovně doložíte kopii dokladu o oznámení události policii nebo jinému příslušnému orgánu.
zobrazit celou odpověďV případě, že e-shop zboží vůbec neodešle, poradíme klientovi, kam se obrátit a kde hledat pomoc. Pokud dotyčný e-shop zkrachuje nebo se nepovede z e-shopu získat náklady v rámci reklamačního řízení zpět, pojišťovna vyplatí plnou částku, o kterou klient kvůli podvodu přišel zpět a to až do výše 50 00 ...
zobrazit celou odpověďPokud klient na internetu (např. na Facebooku) najde informace, které poškozují jeho identitu, asistenční služba mu pomůže zamezit přísun dalších urážet tak, že pomůže nastavit blokování konkrétního uživatele. Dále pomůže odstranit již zveřejněné urážlivé informace ze serveru a dalších vyhledávačů. Z ...
zobrazit celou odpověďMohlo by Vás zajímat
Co dělat při ztrátě nebo zneužití platební karty?
Jak na založení bankovního účtu online?
Co je to pojištění odpovědnosti za škodu?
Dokumenty ke stažení
Další druhy pojištění
Pojištění platební karty a osobních věcí
Zdarma u karet Stříbrná, Gold a Business Premium
Zjistit vícePojištění elektronických plateb
Včetně ochrany před zneužitím internetového a mobilního bankovnictví
Zjistit víceVšechna pojištění
Prohlédněte si naše další produkty a vyberte si ty, které potřebujete
Zavolejte nám 224 443 636
Volejte Po–Pá 08:00–20:00, So 08:00–16:30. Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Volejte Po–Pá 08:00–20:00, So 08:00–16:30. Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Informace pro klienty BNP Paribas Cardif pojišťovny ke Koronaviru
Časté dotazy
Bude se měnit nebo upravovat stávající pojištění v souvislosti s nákazou a vládními opatřeními?
Nedochází k žádnému omezení krytí či pojistné ochrany. Platnost pojištění zůstává v plném rozsahu.
Vztahuje se pojištění i na země, které jsou aktuálně vedeny jako rizikové?
Pojistná ochrana je platná celosvětově. Aktuální situace nemá žádný vliv na územní rozsah pojištění.
Dochází k nějakým změnám v nahlášení škodní událost?
Způsob hlášení škodních událostí se nemění. Nahlásit škodu můžete i v období karantény. Detaily naleznete na příslušné stránce.
V případě, že máte další dotaz k šíření koronaviru, obraťte se prosím přímo na Klientské centrum pojišťovny BNP PARIBAS CARDIF na telefonní lince +420 234 240 240 (po-pá od 8:00 - 18:00).