Etické kodexy a ochrana spotřebitele

Jednoznačně podporujeme uplatňování etického přístupu ke klientům a zjednodušování administrativy požadované od klientů.

Proto jsme se také oficiálně připojili k etickým kodexům České bankovní asociace, jejichž cílem je stanovit obecné etické normy v bankovním sektoru a základní pravidla chování mezi bankami a klienty.

Mobilita klientů

Všem, kdo chtějí z jiné banky přestoupit do MONETA Money Bank, i našim klientům, kteří se rozhodnou přestoupit do jiné banky, poskytneme plnou součinnost v procesu přestupu z jedné banky do druhé.

Chování mezi bankami a klienty

Kodex, který přesně vymezuje práva retailových klientů vůči bance a povinnosti bank vůči klientům.

Úvěry a bydlení

Tento kodex stanoví zásady poskytování předsmluvních informací při poskytování úvěru na bydlení.

Tiskové zprávy

5.1.2017, MONETA Money Bank Praha

Nová služba od MONETA Money Bank FX Money šetří klientům peníze při n ...

více
 
  • Poradit po telefonu

    Zanechte nám kontakt a my Vám v domluvenou hodinu zavoláme.

    PŘEDAT KONTAKT

Reklamace a stížnosti

Včasné a efektivní řešení reklamací
a stížností je jedním z cílů naší
strategie.

více

Ombudsman pro klienty

Nejste spokojeni s řešením Vaší stížnosti či reklamace? Obraťte se
na ombudsmana.

více

Všeobecné obchodní
podmínky

Všeobecné obchodní podmínky našich společností ke stažení.

Více

Kontakty

Potřebujete-li nám zavolat, nebo
napsat, zde najdete všechny
potřebné informace.

Více