Etické kodexy a ochrana spotřebitele

Jednoznačně podporujeme uplatňování etického přístupu ke klientům a zjednodušování administrativy požadované od klientů.

Proto jsme se také oficiálně připojili k etickým kodexům České bankovní asociace, jejichž cílem je stanovit obecné etické normy v bankovním sektoru a základní pravidla chování mezi bankami a klienty.

Mobilita klientů

Všem, kdo chtějí z jiné banky přestoupit do MONETA Money Bank, i našim klientům, kteří se rozhodnou přestoupit do jiné banky, poskytneme plnou součinnost v procesu přestupu z jedné banky do druhé.

Chování mezi bankami a klienty

Kodex, který přesně vymezuje práva retailových klientů vůči bance a povinnosti bank vůči klientům.

Úvěry a bydlení

Tento kodex stanoví zásady poskytování předsmluvních informací při poskytování úvěru na bydlení.

Tiskové zprávy

14.12.2017, MONETA Money Bank Praha

Všechny pobočky MONETA Money Bank budou ve dnech 24. – 26.& ...

více
 
  • Poradit po telefonu

    Zanechte nám kontakt a my Vám v domluvenou hodinu zavoláme.

    PŘEDAT KONTAKT

Reklamace a stížnosti

Včasné a efektivní řešení reklamací
a stížností je jedním z cílů naší
strategie.

více

Ombudsman pro klienty

Nejste spokojeni s řešením Vaší stížnosti či reklamace? Obraťte se
na ombudsmana.

více

Všeobecné obchodní
podmínky

Všeobecné obchodní podmínky našich společností ke stažení.

Více

Kontakty

Potřebujete-li nám zavolat, nebo
napsat, zde najdete všechny
potřebné informace.

Více