Řekněte ‚ano‘ běžnému účtu Tom, vyzývá v nové kampani MONETA Money Bank

MONETA Money Bank spouští 5. září novou komunikační kampaň na podporu běžného účtu Tom. Banka v kampani upozorňuje na jeho hlavní přednosti, a to vedení účtu zdarma a bez jakýchkoliv podmínek. Agentura Kaspen/Jung von Matt vytvořila spot, který diváka zavede na svérázný svatební obřad. Kampaň v televizních kanálech skupiny Prima a ve vybraných kinech doplní billboardy a internetová inzerce.

Reklamní spot chce s humornou nadsázkou upozornit na podmínky, které musí klient ve svém „svazku“ s bankou plnit, aby měl vedení běžného účtu zdarma. Proto se hlavním sloganem kampaně stalo „Osvoboďte se od zbytečných podmínek a řekněte „ano“ našemu účtu zdarma“. Režie spotu se ujal Tomáš Řehořek a v hlavní roli je i tentokrát kocour se svými ironickými poznámkami.

Výhodou běžného účtu Tom, který je možné si zřídit plně online bez návštěvy pobočky, je jeho vedení zcela zdarma, aniž by musel zákazník posílat platby na účet, platit kartou nebo plnit jakékoliv další podmínky. Zdarma jsou tuzemské elektronické platební příkazy i neomezený počet výběrů hotovosti z 654 bankomatů MONETA Money Bank po celé České republice i z cizích bankomatů v zahraničí. Bez poplatků je také sjednání debetní karty k učtu. Svůj účet může navíc klient ovládat pomocí mobilní aplikace Smart Banka, která má v Google Play a App Store 4,8 hvězdiček, což je nejlepší hodnocení z českých bankovních aplikací, a která zvítězila v soutěžích Mobilní aplikace roku 2017 a Zlatá koruna 2018.

Více informací o účtu najdete na stránkách MONETA Money Bank.

TV spot je ke zhlédnutí na https://youtu.be/-MDjBrSDlsE.