Možnost zřídit si SMS Servis na pobočce využilo během prvního roku 70 000 klientů GE Money Bank

6. 8. 2006
MONETA Money Bank
Praha

 

Počátkem srpna loňského roku GE Money Bank umožnila zřízení a nastavování služby SMS Servis v rámci všech obchodních míst banky. Rok od zavedení této služby bylo na pobočkách zaregistrováno 70 000 nových uživatelů služby SMS Servis. V počtu nových uživatelů SMS Servis pobočky výrazně předčily Mobil Banku a Internet Banku, ke kterým si mohou klienti zavést SMS Servis již tři roky.
Služba SMS Servis od GE Money Bank klientům umožňuje dostávat na jakýkoli mobilní telefon aktuální informace o svém účtu dle předem zadaných požadavků. Celkem v současnosti využívá služby SMS Servis více než 123 000 klientů banky.

Neustále se také zvyšuje počet odeslaných SMS v rámci této služby. Během letošního června banka klientům rozeslala více než 384 000 informativních SMS. Největší zájem mají klienti o informace týkající se příchozích a odchozích plateb a pravidelné informace o zůstatku na účtu. Zřízení a nastavování služby je zdarma, klient platí pouze za odeslané SMS.

„Zájem klientů o SMS Servis na pobočkách předčil naše očekávání. SMS Servis si zde často zřizují také klienti, kteří jinak aktivně přímého bankovnictví nevyužívají. Prostřednictvím poboček GE Money Bank došlo v uplynulém roce k více než zdvojnásobení počtu uživatelů služby SMS Servis. Rostoucí zájem o tuto službu očekáváme i do budoucna,“ řekla Dana Tomášková, manažerka přímého bankovnictví GE Money Bank.

Klient si může nastavit, jaké informace chce na svůj mobilní telefon pravidelně dostávat:
· Informace o příchozích či odchozích platbách dle volitelných parametrů (dle typu transakce, variabilního symbolu, účtu příjemce a výše částky)
· Informace o změně zůstatku, pokud zůstatek disponibilní či účetní překročí či naopak klesne pod klientem zadanou hranici
· Pravidelná informace o zůstatku - klient si může vybrat zasílání v denní, týdenní, měsíční periodě či informaci o stavu na konci měsíce. Rovněž si zvolí datum zaslání zprávy a čas zasílání zpráv
· Informace o vstoupení do nepovoleného debetního zůstatku

Samozřejmostí je vzájemná provázanost celého systému. Pokud si klient zřídí SMS Servis na obchodním místě, může si měnit své nastavení i v rámci Internet Banky. Pro využívání služby není potřeba využívat některý z kanálů přímého bankovnictví. Službu SMS Servis lze zřídit nejen k běžnému účtu (korunovému i devizovému), ale také k účtu spořícímu a k revolvingovému
termínovanému vkladu.


Eva Chaloupková,
tisková mluvčí GE Money Bank

 

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo