MONETA umožní zrychlený proces výplaty pojistného plnění klientům zasaženým povodněmi
Klientům zasaženým povodněmi, kteří mají u Monety sjednanou hypotéku, banka umožní zrychlený proces výplaty pojistného plnění. Při výši škody do půl milionu korun obdrží klienti od pojišťovny okamžitou zálohu na plnění přímo na svůj bankovní účet.
V případě škody od 500 tisíc do 1 milionu korun je k urychlení procesu potřeba, aby klient bance zaslal čestné prohlášení o tom, že obdržené prostředky použije na rekonstrukci nemovitosti postižené záplavou. Současně musí dodat dvě fotografie exteriéru, jednu fotografii příjezdové cesty a fotografie suterénu a podlaží, pořízené po datu 16. září.
„Uvědomujeme si, jak náročná je situace pro naše klienty po povodních a víme, že rychlé získání pojistného plnění je pro obnovu jejich domovů klíčové. Proto věříme, že naše rozhodnutí urychlit jeho výplatu jim v této těžké chvíli pomůže,“ říká Andrew Gerber, Chief Retail Banking Officer MONETA Money Bank.
Další formy pomoci, které MONETA nabízí klientům zasaženým povodněmi, lze najít na webových stránkách banky.
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.