GE Money Manager si nyní rozumí i s platebními kartami
GE Money Bank výrazně inovovala svoji Internet Banku. Největších změn se dočkala služba GE Money Manager, kterou klienti využívají k přehlednému třídění transakcí na účtu. Nyní třídí také všechny transakce uskutečněné kreditními i debetními kartami. Další novinkou v Internet Bance je možnost pojmenování účtu podle přání klienta. Klienti mají vedle stávající služby SMS Servis nově k dispozici také službu E-mail Servis, která je zdarma a umožňuje neustálý přehled o dění na účtu či kreditní kartě.
• GE Money Manager - nejen pro kontrolu výdajů
„Naši klienti chtějí mít své výdaje pod kontrolou a přehledné grafy a tabulky v naší Internet Bance využívají stále častěji. Rozhodli jsme se proto vyjít zájmu vstříc a GE Money Manager jsme rozšířili o užitečnou kategorizaci karetních transakcí,“ říká inovační leader GE Money Bank Ondřej Hájek. „Na službu GE Money Manager se nyní mohou spolehnout i klienti, kteří využívají moderní platební metody od GE Money Bank. V přehledu svých výdajů totiž najdou také všechny platby uskutečněné platebními nálepkami i NFC kartami v mobilu,“ dodává Ondřej Hájek.
Klienti mají na výběr mezi ruční a automatickou kategorizací karetních transakcí. V případě automatické kategorizace GE Money Manager všechny platby třídí sám podle toho, v jakém typu obchodu klienti kartu použijí. Automatickou kategorizaci je možné snadno přizpůsobit individuálním potřebám a třídění lze libovolně upravovat. V grafech se navíc přehledně zobrazují také výběry z bankomatů i odměny, které sbírají majitelé karet, zapojených do věrnostního programu bene+.
Prostřednictvím služby GE Money Manager mohou klienti jednoduše a efektivně řídit a plánovat své osobní finance. Pomocí grafů a tabulek se jim zobrazí výsledky jejich hospodaření, všechny grafy a tabulky lze vytisknout nebo uložit přímo v Internet Bance. Ovládání usnadňuje přehledný design a příjemné uživatelské prostředí (obrázky viz níže).
• Pojmenujte si svůj účet
Internet Banka umožňuje také pojmenování běžných a dalších typů účtů. Tuto funkci ocení zejména klienti, kteří spravují několik účtů najednou, například při zadávání příkazů k úhradě budou mít nyní snadnější orientaci. Účty je možné pojmenovat libovolně, a to v rozsahu 20 znaků. Název účtu lze v Internet Bance kdykoliv změnit.
• Informace o dění na účtu či kreditní kartě mailem
Další důležitou novinkou je služba E-mail Servis. Ta rozšiřuje stávající SMS Servis o možnost zasílání vybraných typů upozornění zdarma na e-mail. E-mail Servis si klienti snadno založí přímo v Internet Bance v sekci Osobní nastavení nebo na pobočce GE Money Bank.
Pavel Zúbek,
tiskový mluvčí GE Money Bank
V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:
Pavel Zúbek, mobil: +420 725 420 107, tel.: +420 224 442 120, e-mail: pavel.zubek@ge.com
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.