Časté dotazy klientů - fyzické osoby
MONETA Money Bank, a.s. se fúzí s Wüstenrot hypoteční bankou a.s. stane od 1. 1. 2021 i Vaší bankou. V rámci spojení Wüstenrot hypoteční banky s MONETA Money Bank dojde k převodu Vašich účtů do MONETA.
zobrazit celou odpověďNemusíte podnikat žádné aktivní kroky, převod Vašich běžných účtů, spořicích účtů i termínovaných vkladů provedeme za Vás.
zobrazit celou odpověďPřevedení proběhne ve dnech 1. 1. – 3. 1. 2021 automaticky. O převedení budete informováni SMS zprávou, po jejímž obdržení budete moci používat nové číslo účtu.
zobrazit celou odpověďVaše původní číslo účtu u Wüstenrot se změní na jiné v MONETA Money Bank, a to včetně kódu banky, od 1. 1. 2021. Celé nové číslo účtu společně s názvem Vašeho nového účtu Vám sdělíme v měsíčním výpisu, kam Vám tuto informaci přidáme nejpozději v prosi ...
zobrazit celou odpověďCelé nové číslo účtu u termínovaného vkladu společně s názvem Vašeho nového účtu Vám oznámíme co nejdříve po termínu 1. 1. 2021, a to prostřednictvím SMS zprávy a dopisu zaslaným na Vaši korespondenční adresu, kterou máte vedenou u Wüstenrot hypoteční ...
zobrazit celou odpověďPůvodní účty u Wüstenrot Vám budou vedeny do 31. 12. 2020. Prosíme, abyste poslední platby na Vašem účtu ve Wüstenrot provedli maximálně do 30. 12. 2020, abychom mohli garantovat jejich odeslání.
zobrazit celou odpověďV takovém případě se platba vrátí odesílateli. Vy se o neprovedené platbě dozvíte prostřednictvím SMS zprávy. Pokud máte naši aplikaci Smart Banka, tak prostřednictvím push notifikace. Detail platby obdržíte zprávou do internetového bankovnictví, abyste odesílatele mohli ...
zobrazit celou odpověďNa Váš starý účet ve Wüstenrot budou platby naposledy připsány dne 31. 12. 2020, zůstatek si budete moci zkontrolovat až 4. 1. 2021 v internetovém bankovnictví MONETA Money Bank. Odchozí platby zadávejte prosím naposledy 30. 12. 2020, abychom mohli garant ...
zobrazit celou odpověďKlikněte na modré tlačítko Internet Banka, které se nachází v pravém horním rohu webové stránky banky. Můžete také použít odkaz ib.moneta.cz.
zobrazit celou odpověďAno, v případě, že máte garantovaný úrok, bude platit i po převodu na nový spořicí účet v MONETA Money Bank tak, jak jste si ho sjednali u Wüstenrotu. Dokonce se může stát, že Vaše úrokové zvýhodnění bude v MONETA Money Bank platit déle. Konkrétní dat ...
zobrazit celou odpověďAno, úrok za fixaci bude platit i po převodu na nový spořicí účet do MONETA Money Bank tak, jak to bylo sjednané pro Váš spořicí účet ve Wüstenrot. Dokonce se může stát, že Vaše úrokové zvýhodnění bude v MONETA platit déle. Konkrétní datum, do&nb ...
zobrazit celou odpověďV takovém případě při převodu Vašeho účtu do MONETA Money Bank zkombinujeme Vaši aktuálně nejvyšší úrokovou sazbu, kterou na svém spořicím účtu v rámci bonusu za fixaci máte, s tou fixací, která bude v roce 2021 platit nejdéle. Konkrétní výši úrokové sazby Vašeho no ...
zobrazit celou odpověďSpořicí účty u MONETA Money Bank jsou účty platebního styku. Nadále tedy můžete peníze na svůj účet posílat z libovolného bankovního účtu, ať už v MONETA Money Bank nebo v jiné bance. Navíc Vám budou peníze na spořicím účtu kdykoli k dispozici, tj. bez&nbs ...
zobrazit celou odpověďÚroková sazba Vašeho termínovaného vkladu a jeho splatnost bude zachována tak, jak jste je sjednali s Wüstenrot. Zůstatek termínovaného vkladu bude po ukončení splatnosti převeden na Váš nový běžný účet u MONETA Money Bank. V případě, že jste pro výplatu zůstat ...
zobrazit celou odpověďSvé účty budete moci pohodlně ovládat kdykoli prostřednictvím mobilní aplikace Smart Banka, která je nejlepší mobilní aplikací na bankovním trhu, a také prostřednictvím internetového bankovnictví Internet Banka. V mobilní aplikaci Smart Banka budete mít možnost si v dohledné době zobra ...
zobrazit celou odpověďVýpisy z účtu za poslední 2 roky, smluvní dokumentaci a ostatní zprávy, které jsme Vám v minulosti zaslali prostřednictvím internetového bankovnictví Wüstenrot, najdete nově v Internet Bance MONETA Money Bank v sekcích Výpisy a Moje dokumenty. S Internet Bankou se m ...
zobrazit celou odpověďVýpisy z účtu Vám budeme posílat elektronicky do internetového bankovnictví MONETA Money Bank Internet Banka nebo do mobilní aplikace Smart Banka. Tento způsob zaslání výpisu je samozřejmě zdarma. Pokud chcete, můžete po převedení Vašeho účtu do MONETA Money Bank způsob zasílání výpisů ...
zobrazit celou odpověďAno, k dispozici jsou Vám všechny pobočky MONETA Money Bank, stačí si vybrat tu nejbližší. Na pobočkách můžete od ledna požádat o změnu nastavení svých účtů nebo o sjednání dalších produktů a služeb. Můžete také vybírat nebo vkládat hotovost na svůj účet. Některé služby ...
zobrazit celou odpověďAno, od ledna si můžete změnit některá nastavení Vašeho účtu v MONETA Money Bank. Nejčastěji požadované změny je možné provádět buď v Internet Bance nebo ještě pohodlněji v mobilní aplikaci Smart Banka, kterou si již nyní můžete stáhnout v Apple Store nebo v Google Play.
zobrazit celou odpověďProdukty Wüstenrot (běžný účet, spořicí účet a termínovaný vklad) už v nabídce bohužel nenajdete a nelze si zřídit nové. Můžeme Vám ale nabídnout produkty MONETA Money Bank, s nimiž máte již nyní možnost získat výhodnější podmínky a výhodnější úrok než u produktů Wüstenr ...
zobrazit celou odpověďAplikaci Smart Banka je třeba si stáhnout v Apple Store nebo v Google Play. Po stažení aplikace stačí, když si otevřete svou Internet Banku a v Nastavení si Smart Banku aktivujete. Detailní informace najdete na stránce Smart Banky.
zobrazit celou odpověďProsíme o Vaši trpělivost, protože v souvislosti s vládními opatřeními, současnou situací a ještě státním svátkem mohlo dojít ke zpoždění doručení dopisu. V případě, že byste svůj dopis neobdržel do 10 dní od obdržení zprávy do Internet Banky, kontakt ...
zobrazit celou odpověďAno, samozřejmě platí, že v takovém případě se lhůta prodlužuje na 2 měsíce od doby, kdy jste dopis obdrželi. Možnost výpovědi máte samozřejmě kdykoli i po převedení Vašeho produktu do MONETA Money Bank.
zobrazit celou odpověďPřevod se týká pouze produktů Wüstenrot hypoteční banky, tedy spořicích účtů, termínovaných vkladů, běžných účtů a hypotečních úvěrů. Produkty vedené pod MONETA Stavební Spořitelnou se nepřevádí a obsluhovat je tedy můžete stejně jako doposud.
Časté dotazy klientů - hypoteční úvěry
MONETA Money Bank, a.s. se fúzí s Wüstenrot hypoteční bankou, a.s. stane od 1. 1. 2021 i Vaší bankou. To znamená, že veškeré splátky / poplatky spojené s Vaším hypotečním úvěrem budete hradit ve prospěch MONETA Money Bank.
zobrazit celou odpověďAno. Původní kód Wüstenrot hypoteční banky 7980 k 31. 12. 2020 zanikne. Od 1. 1. 2021 je proto třeba využívat kód banky MONETA Money Bank 0600. Se změnou kódu banky souvisí potřeba upravit svůj příkaz k úhradě / inkaso tak, aby za lomítkem byl uveden ...
zobrazit celou odpověďNe, Vaše hypotéka zůstává nastavena stále stejně. Jediné, co je třeba udělat, je změnit kód banky ve Vašem platebním příkazu nebo inkasu.
zobrazit celou odpověďČasté dotazy klientů - komerční klienti
K 1. 4. 2020 se Wüstenrot hypoteční banka a.s. stala součástí koncernu MONETA. V rámci probíhající integrace bude Wüstenrot hypoteční banka k 1. 1. 2021 sloučena s MONETA Money Bank. Vaše produkty (smlouvy) tak budou od data sloučení (nejpozději k 3. 1. 20 ...
zobrazit celou odpověď– Původní termínované vklady Wüstenrot hypoteční banky Vám budou vedeny do 31. 12. 2020, nejzazší transakce na nich však bude možné provést do 30. 12. 2020. – Během převodu ve dnech 31. 12. 2020 – 3. 1. 2021 nebude Váš termínovaný vklad přís ...
zobrazit celou odpověďPřevedení proběhne ve dnech 1. 1. – 4. 1. 2021 automaticky. Převod Vašich produktů do MONETA Money Bank od Vás nevyžaduje žádné aktivní kroky, je však důležité vědět, že dojde ke změně čísla účtu Vašeho termínovaného vkladu, a to včetně kódu banky.
zobrazit celou odpověďCelé nové číslo Vašeho termínovaného vkladu u MONETA Money Bank pro Vaše podnikání Vám oznámíme po 4. 1. 2021 prostřednictvím výpisu z účtu v průběhu ledna 2021. Případně můžete zavolat na Zákaznický servis na telefonu 224 444 555 nebo přijďte na  ...
zobrazit celou odpověďJe důležité, abyste od ledna 2021 používali pouze nové číslo termínovaného vkladu u MONETA Money Bank. Po tomto datu budou všechny platby zaslané na Vaše staré číslo účtu u Wüstenrot hypoteční banky vráceny odesílateli.
zobrazit celou odpověďMůžete zavolat na Zákaznický servis na telefon 224 444 555 nebo přijďte na pobočku MONETA Money Bank, rádi Vám pomůžeme. Další informace naleznete na stránce o spojení MONETA Money Bank a Wüstenrot hypoteční banky.
zobrazit celou odpověď– Váš termínovaný vklad u MONETA Money Bank bude za stejných podmínek, tak jako jste byli zvyklí u Wüstenrot hypoteční banky. – Zůstane i stejná výše úrokové sazby, kterou jste u Wüstenrot hypoteční banky měli nastavenou dle Úrokového lístku platného do 31. 12.  ...
zobrazit celou odpověďDisponovat s peněžními prostředky Vašeho termínovaného vkladu může po 4. 1. 2021 na pobočce MONETA Money Bank stejný disponent jako u Wüstenrot hypoteční banky do 30. 12. 2020. Ovšem zrušit tento termínovaný vklad a měnit smluvní vztah může jen statutární ...
zobrazit celou odpověďBudete-li chtít jako klient provést ze svého Revolvingového termínovaného vkladu-Depozitního účtu příkaz k úhradě jako plátce, můžete tak učinit na kterékoli pobočce. Zaslání příkazů k úhradě poštou do banky není možné.
Příkaz k úhradě může na kteroukoli pobočku přinést pouze klient nebo disponent. Udělit oprávnění disponovat s peněžními prostředky na účtu klienta je oprávněn výhradně klient, nikoli disponent. Disponent je oprávněn získávat informace o výši disponibilního zůstatku účtu v souvislosti s očekávanou prováděnou platební hotovostní (výběr hotovosti) i bezhotovostní (odchozí, příchozí úhrada, trvalý příkaz a inkaso) transakcí, případně s vkladem hotovosti za účelem dostatečného navýšení disponibilního zůstatku nebo informaci o provedené transakci, a to v rozsahu údajů uváděných na výpisu.
Platební příkazy můžete s osobním bankéřem zadat přímo na pobočce. Příkazy musí být řádně podepsány dle podpisového vzoru. Pokud je součástí podpisového vzoru razítko, musí být na platebním příkazu otisk razítka shodný s podpisovými vzory. Banka je oprávněna ověřit totožnost osoby předkládající platební příkaz a její oprávnění platební příkaz předložit.
Ano, rádi Vám založíme další produkty, třeba náš běžný účet – Konto PRO podnikání s vedením a výběry z bankomatů v ČR i zahraničí zdarma. Navíc Vám také můžeme zřídit naše online bankovnictví, abyste Vaše peníze mohli spravovat kdykoli z pohodlí Vaší kanceláře nebo domov ...
zobrazit celou odpověďVšechny dokumenty naleznete přehledně uložené na našem webu v sekci „Informace k migraci produktů pro klienty Wüstenrot hypoteční banka – fyzické osoby podnikatelé a firmy“.
zobrazit celou odpověďRozsah platebních služeb máte uvedený v Základních Produktových podmínkách platebního styku MONETA Money Bank, kde jsou rozepsány i podmínky a lhůty používání jednotlivého typu platební metody. Naleznete je přehledně uložené na našem webu v sekci „Informace k migraci pro ...
zobrazit celou odpověďPokud jste dopis díky současné obtížné situaci obdrželi později, tedy až v listopadu, samozřejmě platí, že lhůta se prodlužuje na 2 měsíce od doby, kdy jste dopis obdrželi. A jako každý Klient, máte možnost svůj termínovaný vklad vypovědět i po uplynutí této lh ...
zobrazit celou odpověď