Povinné ručení

Nahlášení pojistné události

Povinné ručení poskytujeme ve spolupráci s Generali Českou pojišťovnou, a.s.
Online

Nahlaste pojistnou událost online

Za pár minut máte hotovo i bez návštěvy pobočky a pomocí bankovní identity navíc vše půjde opravdu rychle.

Nahlaste po telefonu

Volejte Klientskou linku Generali České pojišťovny Po–Pá 8:00–19:00, So–Ne 9:00–17:00, při akutních událostech v ČR i v zahraničí nonstop.

Aby Vám vyplňování šlo co nejlépe od ruky, připravte si:

Údaje o vozidle

Připravte si číslo pojistné smlouvy a osvědčení o registraci vozidla, část II. (velký technický průkaz).

Údaje o nehodě

Zaznamenejte identifikační údaje všech účastníků nehody a případných svědků. Informace, kde a kdy k nehodě došlo.

Vyplňte online formulář

Vyplnění formuláře trvá zhruba 20 minut. Ale nebojte se, je to jednoduché. Můžete využít nahlášení škody online.

Přehled nejčastějších výluk z pojištění

Újma, kterou utrpěl řidič pojištěného vozidla.
Škoda vzniklá na vozidle, které způsobilo dopravní nehodu.
Kompletní seznam výluk naleznete v sekci Dokumenty ke stažení.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o povinném ručení.
Ano. Pokud informace o bezeškodním průběhu nejsou dostupné v registru České kanceláře pojistitelů, poprosíme Vás o jeho doložení. Převody mezi různými osobami ale nejsou možné.
Ne, nesčítají. Při využití asistenční služby platí limity ke smlouvě, z které asistenční služby uplatňujete.
Náhradní vozidlo poskytnuté v rámci základní asistence se zapůjčuje pouze za účelem přesunu z místa A (místo servisu nepojízdného vozidla) do místa B (domov, cíl cesty v zahraničí apod.). Připojištění náhradního vozidla slouží k poskytnutí vozidla po dobu zvolenou při sjednání pojištění, nejdéle však po dobu opravy vozidla.
Povinné ručení sjednáte až na limit 250 milionů Kč.
Volejte klientské centrum Direct pojišťovny +420 221 221 221, kde s Vámi pojistnou událost od 8 do 19 hodin vyřeší. V případě potřeby řešení akutních událostí, které se Vám přihodí v České republice nebo v zahraničí Vám jsme k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na čísle asistenční služby +420 291 291 291.
Pojištění je platné od data platnosti pojistné smlouvy, pokud je v odpovídající lhůtě připsána částka pojistného na účet poskytovatele pojištění, Direct pojišťovny, a.s. Pojištění lze sjednat na dobu 30 dnů až na 1 rok s automatickým prodloužením. Způsob ukončení smlouvy je uvedený v pojistné smlouvě a všeobecných pojistných podmínkách pro pojištění vozidel.

Záleží na tom, jestli jste si pořídili elektrokolo nebo elektrokoloběžku, které svými parametry splňují podmínky jen pro „jízdní kolo“ nebo jestli se už jedná o „motocykl“.

Pokud splňují podmínky pro „motocykl“, je pro ně možné sjednat Povinné ručení. V ostatních případech není možné Povinné ručení sjednat a je potřeba využít jiné typy odpovědnostního pojištění, které pojišťovna nabízí. Doporučujeme Vám proto před koupí elektrokola/koloběžky, abyste si u prodejce zjistili informaci, jestli jde z pohledu legislativy o „jízdní kolo“ nebo už o „motocykl“. Tuto informaci je prodejce povinen Vám jako kupujícímu vždy sdělit.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5