Problém s výběrem/vkladem v bankomatu či na pobočce
Pokud máte problémy s výběrem nebo vkladem v některém z našich bankomatů nebo na pobočce, uveďte prosím do reklamace nebo stížnosti následující informace:
- Popis situace, která při výběru/vkladu nastala a přidejte informaci, zda se to týká naší banky nebo jiné banky (např. nesouhlasí výběr/vklad peněz – bankomat MMB, výběr/vklad peněz – bankomat jiné banky, zapomenutá hotovost atp.)
- Počet reklamovaných částek výběru/vkladu, datum výběru/vkladu, poslední 4 čísla karty a umístění bankomatu
- Doklad o provedeném výběru/vkladu z bankomatu
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

