Problém s výběrem/vkladem v bankomatu či na pobočce

Pokud máte problémy s výběrem nebo vkladem v některém z našich bankomatů nebo na pobočce, uveďte prosím do reklamace nebo stížnosti následující informace:

  • Popis situace, která při výběru/vkladu nastala a přidejte informaci, zda se to týká naší banky nebo jiné banky (např. nesouhlasí výběr/vklad peněz – bankomat MMB, výběr/vklad peněz – bankomat jiné banky, zapomenutá hotovost atp.)
  • Počet reklamovaných částek výběru/vkladu, datum výběru/vkladu, poslední 4 čísla karty a umístění bankomatu
  • Doklad o provedeném výběru/vkladu z bankomatu

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo