Co dělat, když se mi nepodařilo zaplatit hodinkami

Pokud se Vám nepodařilo zaplatit hodinkami v obchodě, nejprve se ujistěte, že Vaše hodinky podporují technologii NFC.

Při placení musí být Vaše hodinky umístěny na ruce a odemčeny (např. zadáním čtyřmístného číselného hesla). Toto heslo je vyžadováno vždy po 24 hodinách anebo pokud v průběhu této doby došlo k sundání hodinek z ruky a jejich opětovnému nasazení.
Dále je třeba mít na paměti, že každou novou i obnovenou kartu je třeba znova přidat do hodinek pomocí aplikace, kontrolujte proto datum platnosti plastové karty. Pokud již platnost vypršela, musíte do hodinek pomocí aplikace opětovně přidat obnovenou kartu.

V případě, že jste nebyli delší dobu s Vaším mobilem připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování transakce. Je tedy nutné se čas od času k internetu připojovat, aby se při placení mohly transakce správně spárovat.

Způsob placení se může u některých starších terminálů lišit a placení tak nemusí fungovat.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo