Je možné se do Smart Banky přihlásit pomocí funkce rozpoznání obličeje?
Ano, ale platí to pouze pro novější telefony značky Apple, které funkcí Face ID disponují. Některé telefony s operačním systémem Android jsou touto možností také vybaveny, ale aby ji naše aplikace podporovala, musí být součástí operačního systému. Nesmí se jednat pouze o funkcionalitu výrobce.
Abyste mohli k přihlašování nebo autorizaci plateb Face ID používat, je nutné mít tuto funkci nastavenou ve Vašem telefonu a zároveň zapnutou v nastavení Smart Banky.
Je možné používat funkci rozpoznání obličeje i pro potvrzování transakcí?
Ano, je to možné, ale jen přes Face ID na novějších typech telefonů Apple. Je potřeba povolit Face ID v nastavení Smart Banky, ale také v nastavení telefonu.
Abyste mohli k přihlašování nebo autorizaci plateb Face ID používat, je nutné mít tuto funkci nastavenou ve Vašem telefonu a zároveň zapnutou v nastavení Smart Banky.
Je možné používat funkci rozpoznání obličeje i pro potvrzování transakcí?
Ano, je to možné, ale jen přes Face ID na novějších typech telefonů Apple. Je potřeba povolit Face ID v nastavení Smart Banky, ale také v nastavení telefonu.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.