Jak mám postupovat, když potřebuju reklamovat platbu?

Pokud máte zaúčtovanou platbu provedenou kartou a jste si jisti, že jste ji neprováděli, případně máte platbu zaúčtovanou víckrát, v chybné výši nebo v chybné měně apod., obraťte se nejdříve na obchodníka, u něhož jste zboží nebo službu koupili. Pokuste se prosím vyřešit situaci nejprve s ním. Není-li to možné nebo pokud obchodník nekomunikuje, pokusíme se Vám pomoci situaci vyřešit. Zavolejte na zákaznický servis na telefonní číslo 224 443 636 nebo se nám ozvěte přes chat na www.moneta.cz, či zadejte reklamaci přes formulář.

Můžeme Vám pomoci i v případě, že jste platili kartou na internetu za zboží nebo službu a s nákupem je něco v nepořádku – zboží nepřišlo, kvalita zboží neodpovídá popisu, obchodník transakci zrušil, ale nevrátil peníze. Pokud se Vám nedaří vyřešit problém s obchodníkem, obraťte se na nás. K reklamaci je poté třeba doložit veškeré související dokumenty – objednávku, komunikaci s obchodníkem, doklad o vrácení zásilky. Důležité je se zadáním reklamace neotálet, na reklamaci karetní platby máte ze zákona totiž 13 měsíců.