Co potřebuji k nahlášení pojistné události na pojištěném majetku?
K nahlášení škody pojišťovna potřebuje:
• Číslo Vaší pojistné smlouvy
• Vaše identifikační údaje
• Datum, místo a čas vzniku škody
• Popis příčiny vzniku škody
• Identifikace poškození majetku – co je poškozené
• Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění
• Dokumentace (foto, video) vzniklého poškození
Povinnosti při vzniku škody
• Učiňte nutná opatření k tomu, aby se škoda dále nezvětšovala.
• Kontaktujte Policii ČR, nasvědčují-li okolnosti spáchání trestného činu nebo přestupku.
• Bez zbytečného odkladu oznamte vznik škody, pravdivě a úplně popište rozsah škody, okolnosti jejího vzniku a další pojišťovnou požadované informace, a to jedním z níže uvedených způsobů:
• na klientskou linku Direct pojišťovny +420 221 221 221,
• e-mailem na adresu: info@direct.cz,
• elektronicky na www.direct.cz v sekci „Nahlásit škodu“,
• nebo na kterékoli pobočce Direct pojišťovny.
• Proveďte fotodokumentacinásledků škody.
• Odstraňte následky škody až po souhlasu pojišťovny, což neplatí, pokud je to nutné z bezpečnostních, hygienických, ekologických či jiných závažných důvodů.
• Zašlete všechny dokumenty včetně překladů do češtiny těch dokumentů, jež jsou v cizím jazyce, jestliže o ně pojišťovna požádá.
• Předejte doklady potřebné k tomu, aby mohla pojišťovna Vám vyplacenou náhradu za škodu uplatňovat po tom, kdo Vám ji způsobil.
• Oznamte pojišťovně, pokud domněle či skutečně odcizená věc bude nalezena. V takovém případě pojišťovně oprávněná osoba vrátí rozdíl mezi vyplaceným plněním za danou věc a náklady na opravu závad vzniklých v době, kdy byla zbavena možnosti s věcí nakládat.
• Číslo Vaší pojistné smlouvy
• Vaše identifikační údaje
• Datum, místo a čas vzniku škody
• Popis příčiny vzniku škody
• Identifikace poškození majetku – co je poškozené
• Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění
• Dokumentace (foto, video) vzniklého poškození
Povinnosti při vzniku škody
• Učiňte nutná opatření k tomu, aby se škoda dále nezvětšovala.
• Kontaktujte Policii ČR, nasvědčují-li okolnosti spáchání trestného činu nebo přestupku.
• Bez zbytečného odkladu oznamte vznik škody, pravdivě a úplně popište rozsah škody, okolnosti jejího vzniku a další pojišťovnou požadované informace, a to jedním z níže uvedených způsobů:
• na klientskou linku Direct pojišťovny +420 221 221 221,
• e-mailem na adresu: info@direct.cz,
• elektronicky na www.direct.cz v sekci „Nahlásit škodu“,
• nebo na kterékoli pobočce Direct pojišťovny.
• Proveďte fotodokumentacinásledků škody.
• Odstraňte následky škody až po souhlasu pojišťovny, což neplatí, pokud je to nutné z bezpečnostních, hygienických, ekologických či jiných závažných důvodů.
• Zašlete všechny dokumenty včetně překladů do češtiny těch dokumentů, jež jsou v cizím jazyce, jestliže o ně pojišťovna požádá.
• Předejte doklady potřebné k tomu, aby mohla pojišťovna Vám vyplacenou náhradu za škodu uplatňovat po tom, kdo Vám ji způsobil.
• Oznamte pojišťovně, pokud domněle či skutečně odcizená věc bude nalezena. V takovém případě pojišťovně oprávněná osoba vrátí rozdíl mezi vyplaceným plněním za danou věc a náklady na opravu závad vzniklých v době, kdy byla zbavena možnosti s věcí nakládat.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.