Co dělat, pokud došlo k poškození Vaší nemovitosti nebo domácnosti?

Škoda na nemovitosti nebo domácnosti

Došlo k poškození Vaší nemovitosti nebo domácnosti? Nahlaste prosím tuto pojistnou událost na webu Vaší pojišťovny. Ta určí výši pojistného plnění a částka bude vyplacena buď na účet pojištěného, nebo na účet MONETA Money Bank. Ve druhém případě budou peníze následně zasílány na účet pojištěného, a to postupně, vždy po prokázání, že vyplacená částka byla proinvestována na opravy dané nemovitosti.Pojišťovna vždy postupuje individuálně, v závislosti na druhu a rozsahu škody.

Po nahlášení pojistné události u Vaší pojišťovny nám prosím doložte Oznámení o škodní události přímo ve své Internet Bance, v sekci “Půjčky a hypotéky”. Poté Vás budeme informovat o dalším postupu.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo