Co dělat, pokud došlo k poškození Vaší nemovitosti nebo domácnosti?
Škoda na nemovitosti nebo domácnosti
Došlo k poškození Vaší nemovitosti nebo domácnosti? Nahlaste prosím tuto pojistnou událost na webu Vaší pojišťovny. Ta určí výši pojistného plnění a částka bude vyplacena buď na účet pojištěného, nebo na účet MONETA Money Bank. Ve druhém případě budou peníze následně zasílány na účet pojištěného, a to postupně, vždy po prokázání, že vyplacená částka byla proinvestována na opravy dané nemovitosti.Pojišťovna vždy postupuje individuálně, v závislosti na druhu a rozsahu škody.
Po nahlášení pojistné události u Vaší pojišťovny nám prosím doložte Oznámení o škodní události přímo ve své Internet Bance, v sekci “Půjčky a hypotéky”. Poté Vás budeme informovat o dalším postupu.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.