Uživatelé se do Internet Banky GE Money Bank nejčastěji dívají po výplatě
Lidé využívají Internet Banku průměrně dvakrát týdně
Internet Banku od GE Money Bank, která získala Cenu veřejnosti Zlatá koruna 2009, aktivně využívá téměř čtvrt milionu klientů. Ve srovnání s loňským rokem je to téměř 30% nárůst počtu uživatelů. Internet Banka je součástí kanálů přímého bankovnictví GE Money Bank, které aktivně využívá téměř 315 tisíc klientů. Na popularitě Internet Banky se také podílí její unikátní nadstavba, tedy GE Money Manager, kde meziroční nárůst počtu uživatelů dosahuje 310 %. Průměrný aktivní klient* se do Internet Banky přihlásí 8 krát za měsíc, přičemž nejsilnějším dnem v týdnu je pondělí mezi 8 a 10 hodinou ranní. Standardně se lidé přihlašují nejčastěji v období kolem 12 dne v měsíci, tedy po výplatě.
„Z interních dat GE Money Bank vyplývá, že se klienti do Internet Banky nejčastěji přihlašují na začátku pracovní doby v ranních hodinách a po výplatě. Kontrolují si zůstatky a zadávají platební příkazy a stále častěji pracují s aplikací GE Money Manager,“ říká Ladislav Seifrt, Senior manažer pro eBusiness GE Money Bank, a dodává: „Celkový počet přihlášení do Internet Banky měsíčně přesahuje 1,8 milionu. Z toho vyplývá, že klienti přímé bankovnictví považují za standardní transakční nástroj, který jim šetří čas i peníze.“
Přímé bankovnictví GE Money Bank využívá více než 70 % všech klientů, kteří si v bance založili běžný účet. Mezi kanály přímého bankovnictví, které GE Money Bank nabízí, patří Internet Banka, Mobil Banka a Telefon Banka. Nejoblíbenější z nich je Internet Banka, kterou aktivně využívá každý třetí majitel běžného účtu.
Na úspěchu Internet Banky ve Zlaté koruně 2009 má také velký podíl na českém trhu jedinečná aplikace správy osobních financí GE Money Manager. Tu k 1. červnu využilo více než 115 tisíc klientů a její obliba neustále roste, což dokazuje zvýšení počtu uživatelů o 310 % v meziročním srovnání. Prostřednictvím GE Money Managera mohou lidé jednoduše a efektivně řídit a plánovat své osobní finance. Klienti nejčastěji využívají možnosti přidávat nové kategorie, nastavovat pravidla jejich třídění a často také kontrolují historii zůstatků.
Na základě údajů, které uživatelé zadají do aplikace GE Money Manager, se v grafech a tabulkách zobrazí výsledky hospodaření, ať již za uplynulé časové období nebo výhledově do budoucnosti. Všechny grafy a tabulky lze samozřejmě vytisknout nebo uložit přímo v Internet Bance. Klienti tak získávají dokonalý přehled o svých příjmech a výdajích. Ovládání usnadňuje přehledný design a příjemné uživatelské prostředí. Mezi základní funkcionality patří kategorizace transakcí, historie zůstatků a vizualizace či projekce osobního rozpočtu. „Základní funkcionality neustále zdokonalujeme tak, aby aplikace GE Money Manager přinášela uživatelům ještě příjemnější obsluhu a lepší kontrolu jejich financí,“ dodává Ladislav Seifrt.
*Aktivní klient využívá kanály přímého bankovnictví alespoň jedenkrát za měsíc.
Milan Kříž,
tiskový mluvčí GE Money Bank
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.