Upozornění na podvodné telefonáty

Zaznamenali jsme několik pokusů ve formě podvodných telefonních hovorů, kdy se volající vydává za pracovníka naší banky.
Cílem podvodníků je odcizit Vaše finanční prostředky z účtu tím, že si od Vás v hovoru vyžádají kompletní údaje z platební karty nebo přihlašovací údaje do Internet Banky či Smart Banky – a to včetně autorizačních SMS kódů. Jako záminku přitom často zmiňují blokaci odchozích transakcí.

Proto připomínáme, že MONETA Money Bank v rámci ověření či kontroly odchozích transakcí nikdy nevyžaduje:
- Kompletní údaje z platební karty (celé číslo karty, CVC kód a datum expirace)
- Přihlašovací údaje do Internet Banky a Smart Banky a ani autorizační hesla či PINy
- Autorizační kódy z SMS (Mobilní klíče)

Máte podezření, že jste se stal/a obětí výše uvedeného podvodu? Kdykoli se obraťte na náš klientský servis na telefonním čísle 224 443 636 nebo nás kontaktujte prostřednictvím zprávy v Internet Bance, Smart Bance, či prostřednictvím klientského chatu na stránkách www.moneta.cz.