Společnost GE Money oslavila výročí re-brandingu unikátní marketingovou akcí


Právě v těchto dnech uplynul rok od zahájení re-brandingu společnosti GE Consumer Finance na GE Money. Cílem re-brandingu bylo vytvoření nové silné značky GE Money, která posílí všechny společnosti GE Money ve 41 zemích světa včetně ČR, které působily pod mnoha různými jmény. Tento cíl se skupině daří naplnit. Proto ve středu 25. 5. 2005 umožnila novinářům po celé Evropě, aby on-line získali video, mapující celý proces re-brandingu, od příprav až po realizaci a výsledky. Toto koordinované oslovení žurnalistů je svým rozsahem a technickým provedením unikátní.

Ve středu 25. května 2005 centrála GE Money rozeslala žurnalistům ve všech evropských zemích, kde GE Money působí, tiskovou zprávu, která rekapituluje dosažené úspěchy. Mezi nimi je například fakt, že se GE Money stala největší finanční skupinou v Evropě a že v prvním roce působení v Evropě dosáhla dvouciferného růstu.

Novináři dostali zároveň možnost prostřednictvím internetu získat shrnující video a foto dokumentaci k zahájení a průběhu re-brandingu v několika zemích, mezi nimiž nechybí ani Česká republika. Dokumenty obsahují rozhovory s představiteli GE, projevy a setkání s novináři i slavnostní uvádění nové značky. Toto celosvětové oslovení představuje svým dosahem unikátní marketingovou akci. Video a další dokumenty lze stáhnout na internetové adrese: http://www.prnewswire.com/broadcast/21502/press.shtml.

Změna identity divize GE Consumer Finance na GE Money se týká finančních společností po celém světě v celkem 41 zemích. Začala ve druhé polovině roku 2004 v Německu, Francii a Austrálii, v České republice a na Slovensku byla realizována v lednu 2005. V několika evropských a asijských zemích změna již proběhla či probíhá, v dalších zemích včetně USA bude realizována v průběhu letošního a příštího roku.

Cílem re-brandingu na GE Money je jak posílení jednotné značky, pod níž GE nabízí finanční služby pro retailovou klientelu a malé a střední podniky, tak i další expanze GE v této oblasti.
President a CEO GE Money Dave Nissen popsal re-brandovanou GE Money jako skupinu, jež chce být nejlepší kombinací spotřebitelsky orientované banky a splátkové a leasingové společnosti. Proto jsou spolu s novou značkou představovány také nové produkty a služby.

Také v České republice proběhl re-branding velmi úspěšně. GE Money se zde rozhodla konkurovat ostatním společnostem především snadností, flexibilitou, rychlostí a dostupností, jako klíčovými vlastnosti svých produktů a služeb. Představila celou řadu nových či inovovaných služeb a produktů - např. Konto Genius a Genius Student, revoluční úvěr pro podnikatele Expres Business, zjednodušenou hypotéku a Hypotéku naopak či inovovanou kreditní kartu MoneyCard. Z nových služeb lze zmínit např. zavedení možnosti požádat o půjčku prostřednictvím bankomatu či standardní schvalování a poskytování úvěrů v řádu několika minut.

Úspěch GE Money dobře dokumentují čtvrtletní výsledky GE Money Bank. Celkový objem úvěrů poskytnutých retailovým klientům dosáhl k 31. březnu 2005 sumy 23,598 mld. Kč. Oproti objemu ke konci března loňského roku (17,665 mld. Kč) to představuje nárůst o 33,6 %. Tento výsledek byl pozitivně ovlivněn zejména zájmem klientů o Expres půjčku a o hypoteční úvěry. V prvních třech měsících letošního roku rostl také objem úvěrů pro malé a střední podniky. Celkové portfolio úvěrů pro tento segment klientů dosáhlo k 31. březnu 2005 objemu 14,227 mld. Kč. V meziročním srovnání (stav portfolia ke konci března 2004 byl 11,322 mld. Kč) jde o nárůst o 25,7 %. GE Money Bank se v prvním čtvrtletí podařilo posílit významnou pozici v oblasti přímého bankovnictví. Počet uživatelů Internet Banky dosahoval ke konci března 190 461. V porovnání se stavem ke konci března loňského roku to představuje nárůst o 9,7 %.

Eva Chaloupková,
manažerka externí komunikace GE Money Bank