Společnost GE Money Auto připravila rozsáhlou kampaň na podporu svých nových produktů a služeb

Společnost GE Money Auto, lídr českého trhu financování ojetých automobilů, přichází na podzim s rozsáhlou celostátní reklamní kampaní na podporu svého nového leasingového produktu na financování ojetých automobilů. V Jihomoravském kraji a v kraji Vysočina nabízí GE Money Auto navíc poradenské služby zájemcům o koupi osobních automobilů, což bude rovněž podpořeno regionální reklamní kampaní.

GE Money Auto nabízí na podzim nový leasingový produkt s nízkými měsíčními splátkami zájemcům o financování ojetých automobilů. Produkt je určen především fyzickým osobám - nepodnikatelům a živnostníkům, kteří dávají přednost nízké splátce, ale nechtějí uzavírat smlouvu na dlouhou dobu.

Splátkový kalendář je konstruován na 60 měsíců (u vozů s rokem výroby 2002-2005) nebo na 48 měsíců (u vozů s rokem výroby 1999-2001). Klient platí první mimořádnou splátku (ve výši minimálně 25 % ceny automobilu), poté následují velmi nízké měsíční splátky a rok před koncem splátkového kalendáře platí zvýšenou splátkou zbytek ceny. Na zvýšenou splátku je přitom klient společností GE Money Auto upozorněn 45 dní před její splatností a je mu zároveň nabídnuta možnost pokračování ve smlouvě a rozložení zvýšené splátky do dvanácti následujících měsíců.

Mediální podpora podzimní kampaně proběhne v rádiu, televizi, denících, časopisech, na billboardech i na internetu. V denících (Mladá fronta DNES, Blesk, Právo, Sport) bude otištěno celkem 21 barevných inzerátů o velikosti třetiny tiskové strany, inzeráty budou umístěny v sekci auto-moto, sport a v leasingových přílohách. V časopisech se objeví celkem 46 barevných inzerátů, bude využito především automobilových titulů a některých inzertních periodik. V rádiích poběží půlminutové spoty na celoplošných stanicích Evropa 2, Impuls a Frekvence 1 a v síti regionálních rádií MMS Výběr. Na televizních stanicích Nova a Prima poběží patnáctivteřinový spot. Kampaň připravila reklamní agentura BBDO, mediální prostor nakoupila agentura OMD.

Využita bude rovněž řada POS materiálů pro autobazary (bannery, stojánky na palubní desku, stojany na letáky, letáky a plakáty), které taktéž vytvořila agentura BBDO. Další součástí kampaně budou i regionální billboardy a webové bannery. Klienti, kteří do 30. listopadu využijí nějaký leasingový produkt GE Money Auto na financování ojetého vozu, mohou navíc získat digitální fotoaparát Kodak EasyShare C 330 a mechanické zabezpečení vozu DEFEND LOCK za 1 Kč.

V Jihomoravském kraji a kraji Vysočina přichází společnost GE Money Auto s další službou. Zákazníkům, kteří projeví zájem o koupi automobilu, nabízí bezplatné poradenské služby při výběru nového vozu i jeho financování. Pokud klient o tyto služby projeví zájem, může kontaktovat odborníky z GE Money Auto na bezplatné telefonní lince 800 333 396. Zástupce GE Money Auto si pak s klientem domluví schůzku, na které mu pomůže s výběrem vhodné značky či typu automobilu podle klientových požadavků, doporučí vhodného dealera a samozřejmě připraví plán financování podle požadavků klienta.

Tato nabídka bude inzerována prostřednictvím letáku vloženého do regionální mutace Mladé fronty DNES a prostřednictvím rozhlasového spotu v regionálním vysílání Frekvence 1 a rádia Vysočina. Spoty připravila reklamní agentura BBDO, mediální prostor nakoupila agentura OMD.


Eva Chaloupková,
manažerka externí komunikace GE Money Auto