Služba BankKlient je nyní k dispozici i v anglickém jazyce
GE Money Bank rozšířila funkce homebankingové služby BankKlient, kterou využívají především podnikatelé a firmy. Kromě zavedení možnosti kompletní komunikace se systémem BankKlient v angličtině mohou nyní klienti exportovat sestavy do formátu PDF či html. Lze si také nastavovat texty při příjmu dat z účetního systému.
„Anglickou verzi služby BankKlient jsme zavedli v reakci na přání našich klientů, které vyjadřovali v průzkumech. Souvisí to s tím, že ve firmách v České republice pracuje stále více cizinců,“ řekla manažerka přímého bankovnictví GE Money Bank Ludmila Bílíčková. „Důležitou vlastností je, že si klient sám vždy při přihlášení do systému může zvolit, v jakém jazyce chce komunikovat,“ dodala.
Dalšími novinkami v systému BankKlient, které GE Money Bank aktuálně zavedla, jsou možnosti exportu účetních sestav do formátů PDF a html a nastavení hromadných či individuálních textů při příjmu dat z účetního systému.
„Ještě v průběhu tohoto roku chceme realizovat další novinky, které budou souviset zejména se správou pohledávek - firma nám tak například bude moci poslat seznam svých aktuálních pohledávek a GE Money Bank jí na základě tohoto seznamu reguluje jeho úvěr,“ podotkla Ludmila Bílíčková.
Program BankKlient je moderní bankovní služba (Homebanking), která umožňuje pohodlně a bezpečně ovládat bankovní účty prostřednictvím počítače přímo z firmy nebo domova navíc díky programu si klient usnadní práci automatizací přenosu dat do účetního systému. Poskytuje dokonalý přehled o účtech a umožní vazbu na firemní účetnictví. Klient díky službě šetří čas i peníze - ušetří na poplatcích za transakce a za výpisy; úsporu zjistí v sekci BankKlient - Výpočet úspory. Klient také neplatí instalační ani aktivační poplatek.
Eva Chaloupková,
tisková mluvčí GE Money Bank
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.