Platby kreditními kartami jsou stále častější, klienti GE Money Bank utratí desítky tisíc korun

Kreditní karty GE Money Bank slouží svým klientům již deset let. Objem plateb kreditními kartami roste, zákazníci je totiž stále častěji využívají i pro běžné každodenní nákupy. Zatímco v roce 2005 průměrná útrata jednoho klienta nepřekročila 13 400 Kč, jen za prvních 9 měsíců letošního roku klienti nakoupili zboží a služby v průměru za 20 797 Kč.

„Chování a zvyky našich klientů se za uplynulých deset let výrazně změnily. Naučili se naplno využívat výhod, které jim kreditní karty nabízejí. V loňském roce například získal každý zákazník díky věrnostnímu programu bene+ průměrně přes 1200 Kč zpět na svůj karetní účet,“ říká Helena Piskořová, produktová manažerka kreditních karet GE Money Bank. „Zásadní význam pro úspěch kreditních karet mezi našimi zákazníky měly tři události - představení věrnostního programu bene+ v roce 2008, možnost pořídit si kartu na počkání přímo na obchodním místě a bezkontaktní platební technologie v platebních kartách, mobilních telefonech nebo platebních nálepkách. Od zavedení bezkontaktního placení v loňském roce stoupnul počet transakcí o 11 %,“ doplňuje produktová manažerka Markéta Staníčková.

Vůbec nejpilnější klient zaplatil se svou kreditní kartou od GE Money Bank v roce 2012 dokonce 1814 krát, tedy v průměru 5 nákupů denně. Rekord ve vůbec nejvyšší jednorázové platbě pak drží zákazník, který v roce 2012 zaplatil za hotelový pobyt v Moskvě kartou částku 253 343 korun. Nejvíce zákazníci utratí v hypermarketech a supermarketech, dále na benzinových čerpadlech a také v drogeriích či v lékárnách. Zákazníci ale své karty využívají i na cestách za dobrodružstvím. Jednu z nejexotičtějších plateb provedl klient na ostrově Tonga u souostroví Papua Nová Guinea v Tichomoří.

Kreditní karty GE Money Bank sbírají úspěchy také v prestižní soutěži bankovních produktů Zlatá koruna. V roce 2010 i 2011 získaly kreditní karty s programem bene+ Bronzovou korunu za třetí místo, v roce 2012 byly oceněny Stříbrnou korunou a v letošním roce vyhrála GE Money Bank dokonce nejvyšší ocenění - Zlatou korunu za NFC platební karty v mobilu.

S kreditní kartou od GE Money Bank mohou klienti ušetřit i na předvánočních nákupech pro svoje blízké. Na všech kreditních kartách MoneyCard Plus a MoneyCard Gold je automaticky spuštěn věrnostní program bene+. Ten získal v Česku přes 160 partnerů, klienti tak mohou výhody čerpat ve více než 1 500 kamenných provozovnách a 31 internetových obchodech. U partnerů bene+ dostávají zákazníci peníze zpět za každou platbu kartou, a to až do výše 30 % z částky nákupu. Majitelé kreditních karet navíc dostávají jedno procento zpět i za platby mimo síť partnerů v ČR, a to včetně nákupů na internetu. Nově do programu přibyly také akční slevové kupony. Partnery bene+ jsou jak velké řetězce typu Globus, Agip, Datart, BENU Lékárny, Marionnaud tak i malí regionální obchodníci. Pokud si klient pořídí kartu do 15. 1. 2014 a nakoupí každý měsíc alespoň za 3000 Kč, banka mu odpustí poplatek za vedení karty.

Za 10 let zažily kreditní karty GE Money Bank dynamický rozvoj – výčet těch nejdůležitějších milníků

2003 Na začátku října startuje pilotní projekt vydávání elektronických kreditních karet Maestro. Od června 2004 jsou k dispozici na všech pobočkách.
2007 Od června mají klienti ke každé kreditní kartě k dispozici zdarma Internet Banku, kde mohou přehledně sledovat všechny karetní transakce, disponibilní zůstatek nebo si kartu aktivovat.
2008 V červnu tohoto roku se zrodil program bene+, na českém trhu karet revoluční novinka. V rámci tohoto programu odměn má klient možnost získat peníze zpět za každý uskutečněný nákup k volnému použití.
2010 Nový koncept kreditních karet zaměřený na specifické požadavky tří odlišných skupin klientů. Od tohoto roku vydává GE Money Bank kreditní karty MoneyCard, a sice MC Plus, MC Gold a MC Gratis.
2011 Od září získají klienti GE Money Bank kreditní kartu na počkání
2012 Zavedení bezkontaktních karet
2012 GE Money Bank jako první na českém bankovním trhu zavádí NFC platební karty v mobilu.
2013 Vyšší zabezpečení internetových plateb prostřednictvím technologie 3D Secure
2013 Zabezpečení zahraničních výběrů a ochrana proti skimmingu – vypínání a vypínání výběrů z bankomatu v zahraničí
2013 Ke kreditní kartě je možné pořídit také bezkontaktní platební nálepku

Pavel Zúbek,
tiskový mluvčí GE Money Bank


V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:

Pavel Zúbek, mobil: +420 725 420 107, tel.: +420 224 442 120, e-mail: pavel.zubek@ge.com