Perličky z Call Centra GE Consumer Finance
Call Centrum skupiny GE Consumer Finance zodpoví v roce 2004 více než 1,4 milionu telefonických dotazů. Každý měsíc prohovoří každý z operátorů se zákazníky GE Capital Bank, GE Capital Multiservis a GE Capital Leasing přibližně 7 000 minut. Není proto divu, že se mezi hovory objeví také zábavná přeřeknutí operátorů i klientů.
Perličkami z Call Centra jsme Vám zpříjemnili konec roku již v roce 2003. Věříme, že se s GE Consumer Finance rádi zasmějete i letos:
Operátorka: … o úvěr si budete žádat přímo vy nebo potřebujete informace pro někoho jiného..? Klientka: … no víte, úvěr potřebuju já, ale splácel by manžel…
Operátorka: … a hypotéku byste si představoval v jaké výši? Klient: … no mladá paní, cirka šest metrů – jako i se střechou…
Klient: … já bych potřeboval tu vaši expresní dodávku na padesát tisíc Operátor: … doba splatnosti Expres půjčky je od 24 do 72 let…
Klient: … prosím vás, mně přišla nabídka na ten velký hotovostní úvěr, ale na mě je to moc – nemohli byste mi poslat nějaký menší úvěr?
Operátor: … a dcera má vlastní příjem..? Klient: … no to má, ale ona dcera je nevlastní…
Klient: … chci se zeptat, jaký máte teď podmínky leasingu…? Operátorka: … a už u naší společnosti nějaký leasing máte? Klient: … to já jsem u vás „líznutej“ pořád, teď bych to potřeboval pro manželku…
Operátorka: … a jaký vůz byste si představoval? Klient: … no velkej – víte, já vozím taky tchýni, tak aby seděla co nejdál…
Operátor: … k žádosti si prosím připravte občanský list a rodný průkaz…
Operátorka: … jaké obchodní místo by vám vyhovovalo? Klientka: … no aby tam byla ta banka, jinak mi to je jedno…
Za skupinu GE Consumer Finance Vám přeji veselé rozloučení s rokem 2004 a mnoho štěstí a úspěchů v roce 2005.
Eva Chaloupková, manažerka externí komunikace GE Consumer Finance
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.