Jak podvodný hovor probíhá?
Podvodník Vám oznámí, že na Vašem účtu byly zadány podezřelé transakce směřující do zahraničí. Pokračuje sdělením, že transakce můžete přes telefon zastavit potvrzením push notifikace z aplikace Smart Banka nebo sdělením zaslaného kódu. Obě varianty však slouží jen a pouze k potvrzení plateb Vaší kartou, které ve stejném okamžiku provádí sám útočník.
Připomínáme, že MONETA Money Bank v rámci ověření či kontroly odchozích transakcí po Vás nikdy nevyžaduje:
- Kompletní údaje z platební karty (celé číslo karty, CVC kód a datum expirace)
- Přihlašovací údaje do Internet Banky a Smart Banky a ani autorizační hesla či PINy
- Autorizační kódy z SMS (Mobilní klíče)
Máte podezření, že jste se stal/a obětí výše uvedeného podvodu? Kdykoli se obraťte na náš klientský servis na telefonním čísle 224 443 262 nebo nás kontaktujte prostřednictvím zprávy v Internet Bance, Smart Bance, či prostřednictvím klientského chatu na stránkách www.moneta.cz.
Společně Vaše finanční prostředky ochráníme.
Vaše MONETA Money Bank