O Vánocích si klienti přes přímé bankovnictví dobili kredit za více než 9 mil. Kč

Zájem o dobíjení kreditu do mobilních telefonů prostřednictvím nástrojů přímého bankovnictví opět v průběhu Vánoc výrazně rostl. Jen v období od 19. do 26. prosince si klienti GE Money Bank dobili kredit v hodnotě 9,4 milionů Kč. Zájem o dobíjení kulminoval na Štědrý den, kdy si klienti dobili kredit za 2,2 milionů Kč.

„Dobíjení kreditu do mobilních telefonů patří k dlouhodobě nejoblíbenějším službám u Mobil Banky a Internet Banky GE Money Bank - průměrně si za měsíc dobijí zákazníci kredit v hodnotě 26,7 mil. Kč. Prosinec je přitom nadprůměrný - především díky dobíjení v posledních dvou týdnech roku,“
řekla Ludmila Bílíčková, manažerka přímého bankovnictví GE Money Bank.

V období od 1. do 26. prosince si již klienti prostřednictvím Mobil Banky a Internet Banky dobili kredit za 26,6 milionů Kč. Jen v průběhu Štědrého dne si dobili 2,2 milionu Kč, což je o 122 % více, než v běžných dnech.

Celkově si již letos klienti GE Money Bank letos dobili kredit do mobilních telefonů za 321,4 milionů Kč. Většinou k dobíjení používali spíše Mobil Banku (256 milionů Kč), zbylých 65,4 milionů připadá na Internet Banku.

K 27. prosinci využívalo některou z variant přímého bankovnictví GE Money Bank (Mobil Banka, Telefon Banka, Internet Banka) celkem 486 270 tisíc klientů. V meziročním porovnání to představuje nárůst o 5 %.

GE Money Bank umožňuje jak u Mobil Banky, tak u Internet Banky dobíjení kreditu do mobilních telefonů všech tří operátorů, kteří působí na českém trhu. Prostřednictvím Internet Banky lze navíc snadno platit i vyúčtování za služby operátora Oskar.



Eva Chaloupková,
manažerka externí komunikace GE Money Bank