O kartu v mobilu lze u GE Money Bank požádat po internetu
Klienti GE Money Bank mohou od července žádat o Kartu v mobilu prostřednictvím Internet Banky. Cesta k bezkontaktnímu placení mobilními telefony využívající technologii NFC se tak pro zákazníky banky dále zjednodušila. GE Money Bank nabídla letos v lednu Kartu v mobilu všem klientům bez omezení jako první v Česku.
"Popularita placení mobilními telefony je na vzestupu. V moderních platebních metodách jsme jednička a chceme jí být i nadále. Neustále proto rozšiřujeme nejen počet podporovaných telefonů, ale chceme klientům pravidelně nabízet i jiné důležité inovace," říká inovační leader GE Money Bank Ondřej Hájek. "Získání Karty v mobilu bude nyní díky Internet Bance ještě jednodušší. Klientům stačí pár kliknutí a SIM karta s nahranou platební kartou jim obratem přijde poštou," dodává Ondřej Hájek.
Požádat o NFC kartu v mobilu je možné prostřednictvím Online žádosti na záložce Karty, kterou klienti GE Money Bank najdou na horní liště v Internet Bance (viz obr. níže). Zájemci zde vyplní telefonní číslo a zkontrolují své kontaktní údaje, Internet Banka pak sama otestuje, zda je jejich mobilní telefon připravený pro NFC platby. Klienti musejí mít jeden z certifikovaných NFC telefonů a využívat služeb mobilního operátora Telefónica O2. Karta v mobilu je zdarma a lze ji využívat k bezkontaktním platbám u obchodníků i k nákupům na internetu.
V současnosti podporuje GE Money Bank NFC platby na šesti mobilních telefonech. Klienti mají na výběr mezi dvěma modely od Sony, a to Sony Xperia Z a Xperia SP, a čtveřicí telefonů Samsung - Galaxy Note II, S III, S III mini a Ace 2. Zákazníci, kteří mají jeden z uvedených modelů, si mohou na svou SIM kartu nahrát debetní i kreditní kartu. Počet podporovaných telefonů neustále roste, brzy se rozšíří například i o modely od HTC.
K novým technologiím nový web
GE Money Bank to s inovacemi v platebních metodách myslí vážně. Vytvořila proto také interaktivní web www.inovujeme.cz, kde představuje novinky v platebních metodách, které v ČR uvádí. Zájemci se na něm dozví nejen to, jak nové platební metody fungují a jaké technologie využívají, ale v blogu si mohou přečíst i názory nezávislých odborníků.
Kontrola telefonu | Osobní údaje | Přehled žádostí |
O Kartu v mobilu lze v Internet Bance požádat prostřednictvím čtyř snadných kroků
Pavel Zúbek,
tiskový mluvčí GE Money Bank
V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:
Pavel Zúbek, mobil: +420 725 420 107, tel.: +420 224 442 120, e-mail: pavel.zubek@ge.com
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.