Novou ombudsmankou pro klienty GE Money se stala Petra Ott

Petra Ott se stala ombudsmankou pro klienty GE Money Bank a GE Money Auto. V této pozici bude k dispozici všem klientům, kteří nejsou spokojení se standardním vyřízením jejich žádosti či reklamace. Svoji kariéru od začátku spojila se zákaznickým servisem GE Money Bank, kde působí na různých pozicích již 14 let. Na místě ombudsmanky střídá Magdalénu Wavle.

„Funkce ombudsmana se v GE Money Bank osvědčila. Naše banka patří mezi největší finanční instituce v Česku, denně tak řešíme tisíce požadavků a podnětů od našich zákazníků,“ říká Petra Ott, ombudsmanka pro klienty GE Money Bank. „Jde o mimořádně zodpovědnou pozici. K týmu ombudsmana se totiž může odvolat kterýkoliv z klientů a ke každému z podnětů je přitom potřeba věnovat náležitou péči,“ dodává Petra Ott.

Petra Ott (34 let) vystudovala Institut Ekonomických studií na Karlově Univerzitě v Praze a svou kariéru v GE Money Bank zahájila již při studiu v roce 2000 v oddělení zákaznické podpory. Postupně vedla několik týmů v Call centru a v roce 2005 sbírala zkušenosti v maďarské Budapest Bank, která je součástí skupiny GE. Od roku 2006 pracovala jako manažerka celého Call centra skupiny GE Money  pro Českou a Slovenskou republiku. V roce 2011 přešla na pozici Customer Experience Manager, ve které zodpovídala za reklamace a stížnosti klientů a zastupovala GE Money Bank při jednáních s Finančním arbitrem.

Mezi její koníčky patří sport, především běhání a dále pak cestování a četba. Petra Ott je vdaná a má dva syny. 

Role ombudsmana pro klienty v GE Money Bank

Tým ombudsmana pro klienty řeší výhradně podněty, které již prošly standardním procesem vyřízení reklamace či stížnosti. Ombudsman spolupracuje při řešení případů se všemi odděleními banky, rozhoduje však zcela nezávisle na základě posouzení  relevantních informací. Kromě samotného řešení jednotlivých odvolání vyhledává také příčiny vzniku problematických situací a navrhuje mechanismy k jejich odstranění. O výsledku šetření informuje klienty obvykle do 30 dnů. 

Ombudsmanku pro klienty je možné kontaktovat prostřednictvím webového formuláře na stránkách www.gemoney.cz/mmb/cz/1/zakaznicky-servis/ombudsman-pro-klienty nebo písemně na adrese: GE Money Bank a. s. (resp. GE Money Auto s. r. o.), Ombudsman pro klienty, Vyskočilova 1422/1a,140 28 Praha 4 – Michle.

Milada Franek,

tisková mluvčí GE Money Bank


V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:

Milada Franek, mobil: +420 606 661 304, tel.: +420 224 446 011, e-mail: milada.franek@ge.com