Nová jarní kampaň GE Capital Leasing se soutěží o pohonné hmoty

Společnost GE Capital Leasing, leader na trhu leasingu ojetých vozů, přichází s výhodnou nabídkou financování ojetých automobilů a soutěží pro své klienty. Nabídka možnosti nákupu ojetého vozu již za 1/10 jeho pořizovací ceny navazující na úspěšný projekt realizovaný v roce 2002 bude opět podpořena reklamní kampaní. Pro zájemce o ojetý vůz je navíc připravena i soutěž, která je v oblasti leasingu ojetých vozů v takovémto rozsahu novinkou.

Akce potrvá od začátku dubna do konce června 2003 a v jejím průběhu získají klienti GE Capital Leasing kromě příležitosti koupě ojetého automobilu s akontací již od 1/10 z pořizovací ceny také možnost individuálního rozložení splátek v rozmezí od 24 do 60 měsíčních leasingových splátek, nadstandardní havarijní pojištění a povinné ručení i pojištění čelního skla bez spoluúčasti.

Zákazníci, kteří si prostřednictvím GE Capital Leasing pořídí ojetý vůz si nově budou moci také zasoutěžit. Stačí, když se pokusí co nejpřesněji odhadnout, kolik smluv na financování ojetých vozů uzavře GE Capital Leasing v měsíci, kdy si daný zákazník své auto pořídil. Ti, kteří se ve svých odhadech přiblíží nejvíce skutečnosti, získají jednu ze 100 karet CCS celkem za milion korun. „Z měření na zelených linkách i z marketingových výzkumů realizovaných naší společností vyplývá, že klienti vítají možnost nákupu ojetého vozu za speciálních podmínek i šanci získat „něco navíc“ uvedl Jan Hrubý, marketingový manager GE Capital Leasing.

Zvýhodněná nabídka bude podpořena mediální kampaní probíhající především v rádiu a tisku. „V rámci mediálního mixu jsme se tentokrát rozhodli pro kombinaci klasických medií (celoplošný i regionální rozhlas a tisk) s netradičními komunikačními nástroji, kterými jsou upoutávky v nákupních centrech a u čerpacích stanic“ doplnil Jan Hrubý. O akci a doprovodné soutěži budou klienti jako obvykle informováni prostřednictvím P.O.S.M. i na prodejních místech GE Capital Leasing.

Jarní reklamní kampaň byla připravena ve spolupráci s agenturou KLAN, která vyhrála výběrové řízení na poskytování kreativních služeb pro GE Capital Leasing v roce 2003. V rámci této kampaně bude na všech materiálech využit nový grafický design – motiv autíčka na červeném pozadí, které bude i v budoucnu doprovázet komunikační aktivity GE Capital Leasing. Media byla stejně jako doposud nakoupena prostřednictvím agentury STARCOM Worlwide.

Společnost GE Capital Leasing spolupracuje s více jak tisícem autobazarů po celé České republice, kde mohou klienti zvýhodněnou nabídku financování ojetých automobilů využít. V případě zájmu o další informace je pro klienty GE Capital Leasing k dispozici bezplatná telefonní linka 800 10 30 50 nebo internetové stránky http://www.gecleasing.cz.

Jan Hainz, tiskový mluvčí GE Capital Leasing