MONETA Money Bank nově nabízí i autopojištění

5. 4. 2017
MONETA Money Bank

MONETA Money Bank ve spolupráci s Direct pojišťovnou nabízí havarijní pojištění a povinné ručení, se kterým klienti mohou dosáhnout na nejvyšší limity na trhu. K tomu získají širokou nabídku asistenčních služeb, krytí unikátních rizik a likvidaci škod do tří dnů.

„Kromě bankovních produktů chceme klientům nabídnout na jednom místě i možnost, jak kvalitně a jednoduše pojistit své auto. Unikátní balíčky uspokojí i specifické nároky řidičů, kterým zároveň zůstane i možnost volit rozsah krytí a limitů,” vysvětlil Aleš Sloupenský, ředitel divize retailového bankovnictví v MONETA Money Bank. „Ohleduplní řidiči mohou na našem povinném ručení ušetřit až 50 % za jízdu bez nehod. Nabízíme jim navíc možnost převést bonus za užívání služebního vozu na osobní auto,“ dodává Aleš Sloupenský.

Pavel Řehák, generální ředitel Direct pojišťovny, říká: „Spolupráci s MONETA Money Bank považuji za významné strategické partnerství. Podobně vnímáme inovace a klientskou zkušenost, která musí být postavena na jednoduchosti, rychlosti a přátelskosti. Díky její široké pobočkové síti se tak naše produkty dostanou do více než 230 míst po celém Česku. Věřím, že nám to pomůže v dalším růstu.“

Nejvyšší limity i v nejlevnější variantě

Banka nabízí povinné ručení ve čtyřech balíčcích. Ty se liší cenou a množstvím služeb a mohou být změněny dle představ a potřeb klienta. I zákazníci, kteří preferují co nejnižší cenu povinného ručení a zvolí balíček „Mám to nejnutnější“, mohou využít mimořádně vysoké krytí škod, a to až do výše 250 milionů Kč. Navíc k povinnému a havarijnímu pojištění je možné sjednat také asistenci pro řidiče, náhradní vůz, ubytování či dopravu z místa nehody.

Pro ty, co vozí rodinu

Cílem dalšího balíčku je hlavně ochránit v případě pojistné události celou rodinu a postarat se o její pohodlí. Kromě většího rozsahu asistenčních služeb, pojištění zavazadel a náhradního vozu získá klient i úrazové pojištění celé posádky a v případě smrti obou rodičů plnění pro děti ve výši 5 milionů Kč.

Vždycky dojedu

Řidiči, kteří nechtějí zůstat na krajnici bez pomoci, ocení asistenční služby pro případ nehody, poruchy, ale i drobných nepříjemností, jakými jsou vybitá baterie nebo prasklá pneumatika. Mohou si také sjednat garanci ceny pojištění na tři roky. I za situace, kdy jsou viníky nehody, získají náhradní automobil až na 10 dní.

Maximální ochrana pro řidiče i vůz

Poslední varianta („Mám tam všechno“) je určena klientům, kteří preferují maximální ochranu pro sebe a vůz i v situacích, kdy škodu sami zaviní. Kromě rozšířených asistenčních služeb si mohou sjednat úrazové pojištění celé posádky a krytí rizik pro případ odcizení, vandalismu, přírodních nebezpečí a poškození zvířaty.

Havarijní pojištění na míru

Havarijní pojištění nabízí stejnou flexibilitu při výběru rizik a pojistných limitů jako povinné ručení. Obě pojistky se dají sjednat na jedné smlouvě s možností převodu bonusu, který dosahuje až 50 % z ceny pojistného. Klienti si mohou sami rozhodnout, zda havarijní pojištění vztáhnou na celou hodnotu vozu nebo na nižší limit, kterým je ochrání proti běžným škodám menšího rozsahu. Spoluúčast může ušetřit až 30 % z ceny pojistného, dalších 15 % získají za zabezpečení vozidla. Kromě připojištění zavazadel nabízí Direct pojišťovna také službu, díky které při totální škodě na vozidle do stáří tří let vypočte plnění z původní ceny.

Ochrana před tím, co neovlivníte

Řidiči, kteří věří svým schopnostem, ocení balíček s ochranou před externími riziky jako je vandalismus, odcizení, poškození zvířaty nebo přírodní nebezpečí, doplněný o asistenční služby a pojištění dopravní nehody.

Ochrana při nehodě

Klienti, kteří preferují hlavně ochranu při nehodě, mají možnost nastavit pojištění na celou hodnotu vozu. Varianta v základu kryje také střet se zvířaty, vandalismus, odcizení a přírodní nebezpečí.

Maximální ochrana

Poslední balíček nabízí krytí nejširšího rozsahu rizik, se kterými se řidič na silnici může potkat, s územní platností pro celou Evropu, a to včetně odtahu do ČR.

K povinnému ručení a havarijnímu pojištění nabízí MONETA Money Bank i možnost připojistit rozšířenou asistenci, která zajistí mechanika, odtah či náhradní vůz, ale i pomoc v případě prázdné nádrže, prázdné pneumatiky nebo ztráty klíčů. Pojistnou ochranu lze rozšířit také o pojištění skel, zavazadel, úrazu řidiče nebo spolucestujících, pojištění pro případ smrti rodičů a pojištění pořizovací ceny vozu. „Kromě flexibility řidiči ocení i jednoduché hlášení pojistných událostí přes telefon či web, rychlý příjezd mobilního technika a likvidaci škod do tří dnů,“ uvádí Aleš Sloupenský z MONETA Money Bank a dodává, že přechod od jiné pojišťovny mohou klienti zařídit jedním podpisem na pobočce banky, kde rovnou sjednají i novou smlouvu.

 

Lucie Leixnerová

tisková mluvčí MONETA Money Bank


V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:

Lucie Leixnerová
mob: +420 724 557 221, tel: +420 224 442 389, e-mail: lucie.leixnerova@moneta.cz

Lenka Míčková
mob: +420 601 384 254, tel: +420 224 442 124, e-mail: lenka.mickova@moneta.cz

nebo Servis pro média na media@moneta.cz a www.moneta.cz.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo