MONETA a BNP Paribas přichází s nabídkou pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonů

Téměř polovina obyvatel České republiky má osobní zkušenost se ztrátou osobních věcí, odcizením peněz nebo zneužitím platebních prostředků. Konstantně přibývá i obětí sofistikovaných kybernetických útoků. Odpovědí je novinka v pojištění každodenních rizik, kterou svým klientům od nynějška nabízí MONETA ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou.

„Komplexní pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu, které jsme připravili ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, pomůže, pokud se klient stane obětí kriminálního činu nebo bude mít jenom smůlu, a to jak v reálném, tak i online životě. Jeho výhodou je nejenom komplexní pokrytí mnoha událostí v ČR i zahraničí, ale i příznivá cena 139 Kč měsíčně,“ vysvětluje Lukáš Myslivec, manažer produktového týmu MONETA Money Bank. Kromě zcizené hotovosti, zneužitých karet nebo ztráty jiných osobních věcí totiž pojistná novinka pokryje například i poškození těchto osobních věcí: například prasklý displej mobilního telefonu.

Právě prasklý displej je podle dat BNP Paribas Cardif pojišťovny příčinou až 90 % případů poškozeného telefonu. Dalšími častými příčinami jsou podle průzkumů situace, kdy dojde k pádu telefonu vlivem srážky majitele s druhou osobou, vlastní nešikovnosti, vypadnutí přístroje z kapsy, či jeho nechtěné polití nebo utopení. Hlavní problém pak představuje vysoká cena, kterou je nutné zaplatit za opravu.

Průzkumy BNP Paribas Cardif pojišťovny dále potvrzují, že krádeže a loupeže považuje v tuzemsku za časté plných 78 % obyvatel republiky. Přibližně polovina Čechů se přitom krádeže či ztráty osobních věcí, hotovosti nebo zneužití internetového a mobilního bankovnictví včetně phishingu, obává. „Pokud hovoříme o zkušenosti, pak více než 60 % Čechů zažilo poškození mobilního telefonu, jeho krádež či ztrátu a skoro polovina někdy přišla o některou z osobních věcí,“ říká Viktor Houška ředitel produktu a marketingu BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

S novým pojištěním cenností klient získá záruku, že v případě odcizení peněz v hotovosti nebo z účtu dostane náhradu. To platí i v případě zcizených či ztracených cenností, jako je peněženka, brýle, doklady, klíče, přenositelná elektronika a podobně. „Pojištění taktéž pokryje klientovi peníze na opravu rozbitého mobilního telefonu nebo odbornou asistenci expertů pro případ potíží v online světě, například při nákupech na internetu,“ dodal Viktor Houška.