Michael Augustin novým ředitelem centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě

Dnešním dnem byl do pozice ředitele centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě jmenován Michael Augustin. Ve své funkci bude zodpovědný za provoz a další rozšiřování centra, které v současnosti zaměstnává již více než 500 lidí. Michael je historicky druhým ředitelem centra zákaznických služeb. Na pozici střídá Magdalénu Wavle, která odchází na mateřskou dovolenou.

Michael Augustin
v GE Money pracuje od roku 2003. Začínal jako projektový manager a další zkušenosti získal v oblasti akvizic. V poslední době řídil telefonické prodejní procesy - Telesales. Tuto oblast povede ve své pozici i nadále. „Mým prvořadým úkolem bude pokračovat v plynulém rozšiřování kapacit centra zákaznických služeb. V konečné podobě, tedy koncem roku 2008, chceme zaměstnávat až 700 lidí z Ostravy a okolí,“ řekl Michael Augustin.

Michael se narodil roku 1976 v Praze. Je absolventem oboru Ekonometrie a operační výzkum na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je ženatý a mezi jeho koníčky patří cestování, především pak vysokohorská turistika. Na svém kontě má úspěšný výstup na nejvyšší horu Afriky - Kilimandžáro a letos v létě strávil měsíc na expedici v pákistánském pohoří Karakoram.

Centrum zákaznických služeb v Ostravě
slavnostně otevřela GE Money na jaře roku 2006 a neustále jeho kapacity rozšiřuje. Hlavním úkolem centra je příjem klientských dotazů. Kromě zákaznického servisu mají zaměstnanci centra na starosti také podpůrné procesy, trénink, správu pohledávek, ověřování údajů nebo telefonický prodej.


Eva Chaloupková,
tisková mluvčí GE Money Bank