Klienti GE Capital Bank z řad podnikatelů a malých a středních firem jsou spokojenější, než je obvyklé v EU

26. 1. 2003
MONETA Money Bank

Klienti GE Capital Bank z řad podnikatelů a firem jsou se službami a produkty této banky spokojeni podstatně více, než je obvyklé v zemích Evropské unie. Tzv. TRI*M Index, který vyjadřuje míru spokojenosti a loajality klienta, se v posledních dvou letech v případě GE Capital Bank drží nad 80 body, zatímco v zemích Evropské unie dosahuje průměrná hodnota u této skupiny zákazníků 70 bodů. V rámci České republiky byla v loňském roce odpovídající průměrná hodnota 64 bodů. Vyplývá to z výzkumu, který mezi klienty českých bank, uskutečnila pro GE Capital Bank agentura NFO AISA.

„Výsledky výzkumu nás velmi potěšily. Ukazuje se, že nabídka rychlých a jednoduchých služeb a produktů klienty oslovila. Platí to zejména v oblasti úvěrů, jejichž počet v loňském roce vzrostl pětkrát," řekl Jan Rollo, ředitel divize komerčního bankovnictví GE Capital Bank.

„Výzkum ukazuje, že v loňském roce výrazně vzrostla náročnost komerčních klientů nejvýznamnějších bank na poskytované služby. Jinými slovy, stávají se více vybíravějšími," řekl Jan Rollo.

Příkladem může být rychlost schvalování úvěrů. Zatímco v roce 2001 vyjádřilo spokojenost se schválením úvěru do 7 dnů 68 procent dotázaných firem a podnikatelů z řad klientů všech českých bank, o rok později stejná lhůta vyhovovala již jen pro 59 procent trhu. Zbytek dotazovaných požadoval ještě větší urychlení procesu.

Zdaleka nejvíce požadovanou službou, kterou uvedl každý čtvrtý podnikatel či firma, je bankovní úvěr. S 18 procenty je druhou nejžádanější službou přímé bankovnictví. Kvalita těchto produktů a služeb v nejvyšší míře ovlivňuje spokojenost klientů s daným finančním ústavem. Výsledky výzkumu potvrzují správnost strategie GE Capital Bank, která se orientuje především na úvěrové produkty a na služby přímého bankovnictví. Vysoký TRI*M Index, který GE Capital Bank dosáhla ve výzkumu NFO AISA mezi komerčními klienty českých bank, je navíc objektivním měřítkem jejich spokojenosti se zmíněnými produkty GE Capital Bank.

Jan Hainz,
tiskový mluvčí GE Capital Bank

Přílohy: TRI*M Index, Deklarovaná poptávka po produktech

Deklarovaná poptávka po produktech

Pramen: Výzkum NFO AISA pro GE Capital Bank

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5