Kampaň na Expres půjčku získala cenu Nejlepší finanční reklama roku 2005

7. 3. 2006
MONETA Money Bank
Praha

Podzimní reklamní kampaň GE Money Bank, která propagovala zvýhodněnou nabídku Expres půjčky, zvítězila v soutěži Nejlepší finanční reklama roku 2005 podle hlasování veřejnosti. Soutěž organizoval server Měšec.cz a letos proběhl její již čtvrtý ročník.

Spot GE Money Bank, v němž klienti procházejí supermarketem a jednoduše u pokladny „nakupují“ úvěry za 999 Kč si veřejnost získal především svou jednoduchostí a srozumitelností. Také v hlasování odborné poroty spot uspěl, když v jejím hlasování obsadil bronzovou příčku. Kampaň pro GE Money Bank realizovala reklamní agentura MARK / BBDO.

Klíčovým sdělením, jež měla kampaň pro cílovou skupinu bylo, že získání Expres půjčky je snadné a rychlé. Zároveň s tím upozorňovala na nízkou měsíční splátku. I díky kampani projevili o nabídku klienti velký zájem, když si v posledních třech měsících roku 2005 zřídili celkem 56 tisíc Expres půjček v objemu 3,2 miliardy Kč.

Nabídka „Půjčky v akci“, o níž kampaň veřejnost informovala, proběhla na podzim a v zimě loňského roku a zahrnovala časově omezenou nabídku Expres půjček ve výši 50, 70 a 90 tisíc Kč s nízkou garantovanou měsíční splátkou. Zájem o úvěr podpořila i soutěž o 8 aut Opel Astra a možnost začít úvěr splácet až za čtyři měsíce.


Eva Chaloupková,
tisková mluvčí GE Money Bank

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo