GE Money otevřela v Ostravě centrum zákaznických služeb - do konce roku zde zaměstná 250 pracovníků
3. 4. 2006
•
MONETA Money Bank
GE Money v úterý 4. dubna 2006 slavnostně otevřela v Ostravě - Hrabové centrum zákaznických služeb. V centru během tří let vznikne 500 nových pracovních míst, přičemž již koncem letošního roku zde bude pracovat 250 zaměstnanců. GE Money se tak stane významným zaměstnavatelem v Moravskoslezském regionu. Centrum zákaznických služeb bude sloužit klientům společností GE Money: GE Money Bank, GE Money Multiservis a GE Money Auto - z České republiky a ze Slovenska.
Slavnostní otevření centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě se uskutečnilo za účasti hejtmana Moravskoslezského kraje Evžena Tošenovského, náměstka primátora města Ostravy Jaromíra Chalupy, Country Managera GE Money pro Českou republiku a Slovensko Pietera van Groose a dalších významných hostů z nejvyššího vedení společnosti GE v USA. Završila se tak významná investice GE Money v Moravskoslezském regionu, která zde vytvoří 500 pracovních míst.
„Důvodem pro výstavbu nového centra zákaznických služeb je dynamický růst společností GE Money v České republice a na Slovensku. Za poslední tři roky rostla spravovaná aktiva dvouciferným tempem a počet klientů se zvýšil téměř o půl milionu. Musíme na to proto reagovat i úměrným zvyšováním počtu zaměstnanců. GE Money se chce výrazně odlišit od své konkurence tím, že dokáže zákazníkům vyjít vstříc svou schopností říci ANO tam, kde ostatní říkají NE, svou dostupností, flexibilitou, rychlostí a jednoduchostí,“ řekl Pieter van Groos, Country Manager GE Money pro Ceskou republiku a Slovensko a generální ředitel GE Money Bank.
„Dnešní slavnostní otevření centra zákaznických služeb v Ostravě znamená další milník v růstu GE ve Střední Evropě,“ řekl Leslaw Kuzaj, GE Regional Executive pro Střední Evropu. „Spolu se servisními centry pro GE Money, které se otevírají v Maďarsku a dnes v Ostravě pro Českou republiku a Slovensko jsme nyní připraveni poskytnout nejlepší služby našemu stále se zvyšujícímu počtu klientů v tomto regionu.“
Otevření nového Centra zákaznických služeb v Ostravě umožnilo plánovaný růst počtu zaměstnanců, který je nezbytný pro zajištění vysoké kvality služeb klientům. Celkový objem investičních nákladů na ostravské centrum zákaznických služeb představuje více než 100 milionů korun. GE Money využila při této investici programu agentury CzechInvest, který slouží k podpoře tvorby nových pracovních příležitostí v oblastech s nejvyšší nezaměstnaností.
GE Money se rozhodla postavit své nové centrum zákaznických služeb koncem roku 2004. Tomuto rozhodnutí předcházela celá řada analýz trhu zaměstnanosti, podpory zastupitelstev města a regionu. Ostrava byla v konkurenci dalších, zejména universitních měst, vybrána díky potenciálu trhu zaměstnanosti a kvalifikované pracovní síle, která je klíčová pro naplnění vysoké kvality služeb poskytovaných našim klientům. Dalším faktorem byla dobrá dopravní dostupnost, vyhovující infrastruktura, připravenost území pro investiční výstavbu a v neposlední řadě také zájem a podpora zastupitelstev kraje i města Ostravy a možnosti dalšího rozšiřování centra zákaznických služeb a dalších aktivit GE Money v Čechách a na Slovensku.
Hejtman Moravskoslezského kraje Evžen Tošenovský je rád, že se podařilo v Moravskoslezském regionu realizovat tak profesionálně řízený projekt. „Je to jasný signál navenek - společnost takového významu si vybrala náš kraj jako sídlo jednoho ze svých center. Je to ukázka toho, že náš region je zajímavý a pro mnohé firmy výhodnější pro realizaci zásadních aktivit, než dnes může být Praha. A jsem přesvědčený, že takových aktivit bude přibývat," řekl hejtman.
Po výběru developera, kterým se stala společnost CTP, byla stavba centra zahájena v červnu 2005. V únoru letošního roku byla stavba kolaudována a v březnu zde již začal zkušební provoz. Tomu však předcházela rozsáhlá náborová kampaň GE Money v Moravskoslezském regionu, probíhající od září 2005.
V prosinci 2005 bylo na základě výběrového řízení přijato 50 prvních zaměstnanců. Pro ně připravila GE Money adaptační program v pražské centrále. Novým ostravským zaměstnancům se věnoval 12 členný tým a bylo sestaveno 11 tzv. „zrcadel“ - v nich se zkušení pracovníci GE Money starali o nováčky, a to nejen po pracovní stránce, ale i ve volném čase. Integrační tým se věnoval převážně zaškolování, rozboru telefonních hovorů, koučingu a zpětným vazbám. Deset členů integračního týmu nyní pomáhá v Ostravě s adaptací dalších nových zaměstnanců, kteří již nastupují přímo do Ostravy. Během deseti týdnů adaptace 50 prvních zaměstnanců zákaznického centra GE Money v Ostravě bylo samotnému školení věnováno 465 hodin, byly zpracovány rozbory 1850 hovorů a 465 hodin bylo stráveno zpětnou vazbou poskytnutou novým zaměstnancům.
„Z hlediska zaměstnanosti pro region je jistě podstatné, že téměř polovina nových pracovníků centra zákaznických služeb GE Money přišla z evidence úřadu práce. Nábor nových pracovníků dále pokračuje. K 59 současným zaměstnancům přibylo na počátku dubna dalších 20, v květnu přijmeme dalších 26 pracovníků. Ke konci letošního roku jich GE Money v ostravském centru zaměstná přibližně 250,“ řekla Magdaléna Wavle, ředitelka centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě - Hrabové.
Na stránkách www.gemoney.cz <> lze nalézt volné pozice. Zde mohou uchazeči zároveň vkládat své životopisy nebo přímo napsat na e-mailovou adresu kariera.ostrava@ge.com.
Profily nově obsazovaných pozic v centru zákaznických služeb:
Operátor
· Náplní práce operátora je především aktivní a samostatná komunikace po telefonu se zákazníky GE Money, zpracování údajů a informací, ale i zhodnocení správnosti údajů ve smlouvách a řešení standardních i nestandardních situací.
· Základními požadavky na tuto pozici jsou SŠ vzdělání, trestní bezúhonnost a ochota pracovat ve směnném provozu. Uchazeč by měl být bez vad řeči a se schopností odolávat možným nepříjemným situacím.
Vedoucí týmu
· Vedoucí týmu oddělení Operations vede tým 10 - 15 operátorů, mezi jeho hlavní cíle patří vést, motivovat, rozvíjet a hodnotit tým operátorů a koordinovat spolupráci s dalšími odděleními společnosti.
· Klíčovými kritérii pro pozici vedoucího týmu je SŠ vzdělání a schopnost vést a řídit tým.
Všichni noví zaměstnanci budou proškoleni tak, aby služby poskytované zákazníkům odpovídaly vysokým standardům skupiny GE Money. Samozřejmostí je přitom v GE Money řada zaměstnaneckých výhod a široké možnosti dalšího vzdělávání a osobního rozvoje.
Eva Chaloupková,
tisková mluvčí GE Money
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.