GE Money otevřela novou budovu Centra zákaznických služeb v Ostravě
Do konce roku 2009 zde najde práci 200 zaměstnanců
Ostrava
3. června 2009
GE Money ve středu 3. června slavnostně otevřela v Ostravě - Hrabové novou budovu Centra zákaznických služeb. To nyní tvoří již dvě moderní stavby s kancelářskou plochou 12 tisíc čtverečních metrů. Centrum v současnosti zaměstnává téměř 700 lidí a díky rozšíření nabídne pracovní pozice pro dalších 300 zaměstnanců, z toho 200 přijme ještě do konce roku 2009. GE Money tak potvrzuje svoji pozici jednoho z nejvýznamnějších zaměstnavatelů v Moravskoslezském kraji. Centrum zákaznických služeb slouží klientům GE Money z České republiky a vyřizuje kolem šesti miliónů telefonických hovorů s klienty ročně.
„Počet klientů GE Money v České republice dynamicky roste každým rokem a my chceme novým i stávajícím zákazníkům i nadále poskytovat špičkové služby. To byl také důvod, proč jsme se rozhodli rozšířit kapacitu Centra zákaznických služeb v Ostravě o další budovu, a postupně tak do roku 2010 přijmout na 300 nových zaměstnanců. Pokračujeme tak v naplňování cíle stát se jedním z nejvýznamnějších zaměstnavatelů v regionu a zároveň spolehlivým partnerem pro místní komunitu,“ řekl Michael Augustin, ředitel Centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě - Hrabové.
Slavnostní otevření nových prostor Centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě se uskutečnilo za účasti starosty městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz Miroslava Svozila, ředitele Centra zákaznických služeb GE Money Michaela Augustina, ředitele Operations GE Money Jonase Hasselrota a finančního ředitele GE Money Rajeshe Gupty. Myšlenka vybudování centra, která vznikla v roce 2004, se tak dostává do další fáze realizace s výhledem nabízet celkem až 1000 pracovních míst.
„Rostoucí poptávka po našich službách je výsledkem naší strategie, jejímž cílem je poskytovat klientům výjimečnou hodnotu prostřednictvím méně komplikovaných, jednoznačnějších a výhodnějších produktů a služeb. Otevření druhé budovy zákaznického centra je jasným důkazem toho, že se v České republice tato strategie GE Money daří naplňovat,“ řekl Jonas Hasselrot, ředitel Operations GE Money. „Náborem a kvalitním školením našich zaměstnanců ve vysoce odborných procesech centrum přispívá k dalšímu výraznému zkvalitnění služeb poskytovaných GE Money,“ dodává.
Počátek roku 2009 byl pro GE Money ve znamení výrazného nárůstu zájmu klientů o depozitní produkty - jak spořící, tak termínované vklady. Velký ohlas měl zejména nový koncept Spořicích účtů Genius, který k GE Money přivedl 25 tisíc nových klientů. Také díky tomuto úspěchu, podpořenému usilovnou prací stávajícího Centra zákaznických služeb v Ostravě, se celkový počet klientů GE Money Bank na konci prvního čtvrtletí přiblížil jednomu milionu. Abychom mohli uspokojit rostoucí zájem o naše produkty a služby, zvýšení kapacit centra bylo logickým krokem.
Již v roce 2004, kdy prvotně vznikla myšlenka výstavby Centra zákaznických služeb, byla Ostrava v konkurenci dalších měst vybrána díky potenciálu trhu práce a kvalifikované pracovní síle, která je klíčová pro naplnění vysoké kvality služeb poskytovaných našim klientům. Výběr lokality také výrazně ovlivnil zaměstnanost v regionu. Z dnešních téměř 700 zaměstnanců centra pochází až 45 % přímo z Ostravy a dalších 47 % ze Severní Moravy, zejména Frýdku - Místku (12 %), Havířova (8 %), Karviné, Orlové (po 4 %) a dalších.
GE Money svým zaměstnancům nabízí stabilitu nejrespektovanější společnosti světa, nadstandardní zaměstnanecké výhody a benefity, důraz na vzdělávání, kariérní růst a vysokou technologickou úroveň pracoviště. Až 78 % zaměstnanců centra tvoří ženy. Je to dáno i tím, že GE Money v centru zaměstnává také studenty, ženy na rodičovské dovolené a nabízí rovněž zkrácené úvazky.
Starosta městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz Miroslav Svozil velmi oceňuje, že se GE Money zaměřuje na zaměstnance z Moravskoslezského kraje. „Nezaměstnanost v Moravskoslezském kraji je druhou nejvyšší v České republice, přitom i samotná Ostrava se tomuto značně přibližuje. Velmi si proto vážíme projektů, jako je Centrum zákaznických služeb GE Money, které mají potenciál tato nepříznivá čísla výrazně vylepšit tím, že dávají práci stovkám místních lidí. Také doufáme, že nám tento úspěšný projekt významné mezinárodní společnosti pomůže i v době krize přilákat do Ostravy další velké firmy," komentoval starosta Miroslav Svozil.
V současnosti hledá zákaznické centrum nové posily pro následující pozice:
· Asistent/ka správy pohledávek
· Asistent/ka zákaznického servisu
· Telefonní bankéř/ka
· Administrátor/ka
· Specialista/tka
· Vedoucí teamu
Na stránkách www.gemoney.cz lze nalézt volné pozice. Zde mohou uchazeči zároveň vkládat své životopisy nebo přímo napsat na e-mailovou adresu kariera.ostrava@ge.com.
Všichni noví zaměstnanci budou proškoleni tak, aby služby poskytované zákazníkům odpovídaly vysokým standardům skupiny GE Money. Samozřejmostí je přitom v GE Money řada zaměstnaneckých výhod a široké možnosti dalšího vzdělávání a osobního rozvoje.
Milan Kříž,
tiskový mluvčí GE Money
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.