GE Money Bank v Ostravě vytváří pracovní příležitosti v regionu

GE Money Bank v Ostravě vytváří pracovní příležitosti v regionu
Centrum zákaznických služeb GE Money Bank v Ostravě zaměstnává okolo 800 pracovníků a stále přijímá nové. Téměř polovina stávajících zaměstnanců přitom pochází přímo z Ostravy. Za rok vyřídí Centrum asi 5 milionů telefonických a e-mailových požadavků klientů banky. Jeho zaměstnanci se mohou pochlubit neustálým zvyšováním kvality práce. V soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka 2012 díky nim obsadila GE Money Bank první místo v hodnocení e-mailové komunikace s klienty.

„GE Money Bank chce svým klientům poskytovat špičkový servis, v němž hraje Centrum zákaznických služeb v Ostravě klíčovou roli. Proto také stále rosteme a věnujeme každoročně téměř 25 tisíc hodin na školení našich pracovníků,“
říká Petr Brunclík, ředitel Centra zákaznických služeb GE Money Bank v Ostravě. „Naše úsilí přináší jasné výsledky. Vítězství v testu Hospodářských novin na rychlost e-mailové odpovědi, kvalitu a vstřícnost ke klientovi je pouze jedním z nich. Nově od počátku dubna sledujeme spokojenost s našimi službami dotazováním se přímo zákazníků. Dávají nám průměrně známku „jedna mínus“, přesně 1,6,“ dodává Petr Brunclík.

Zaměstnanci Centra mají kromě projednávání klientských dotazů na starosti také podpůrné procesy, správu pohledávek, ověřování údajů nebo prodej po telefonu. Každý den vyřídí více než 17 tisíc telefonátů a 6500 administrativních úkonů souvisejících např. s ověřováním údajů. Jako jeden z nejvýznamnějších zaměstnavatelů v Moravskoslezském kraji začalo Centrum zákaznických služeb sloužit klientům GE Money Bank na jaře 2006. Zaměstnance tvoří ze 43 % Ostravané, ostatní jsou z okolních měst: Frýdku - Místku (12 %), Havířova (8 %), Karviné a Orlové (po 4 %). Více než tři čtvrtiny pracovníků jsou ženy, průměrný věk činí 28 let.

Nábor nových zaměstnanců

Zákaznické centrum GE Money Bank neustále nabírá nové zaměstnance. Aktuálně chystá banka pracovní příležitosti pro uchazeče na pozice telefonních bankéřů, asistentů správy pohledávek, administrátorů, specialistů, vedoucích týmů a trenérů. Uplatnění v Centru najdou také absolventi škol, stejně jako studenti a ženy na rodičovské dovolené, kterým nabízí zkrácené úvazky. V plánu je i přijímání zaměstnanců se zdravotním postižením, k čemuž pomůže navázaná spolupráce s Centrem pro zdravotně postižené Moravskoslezského kraje.

Volné pozice zveřejňuje banka na svých stránkách www.gemoney.cz v sekci Kariéra, kde je také možné hned vložit životopis. Uchazeči mohou rovněž napsat přímo na e-mail kariera.ostrava@ge.com. Studenti vysokých i středních škol se mohou seznámit s moderním a příjemným pracovním prostředím Centra během dne otevřených dveří, který proběhne 30. května od 8.30 do 17.00. Kromě samotné prohlídky zázemí pracoviště se návštěvníci mohou zúčastnit některého z připravovaných workshopů a přednášek vedených zkušenými odborníky GE Money Bank.

Zaměstnání v Centru zákaznických služeb GE Money Bank

Všichni noví zaměstnanci Centra projdou kvalitním školením, které je připraví na poskytování služeb odpovídajících vysokým standardům banky. Mimo důrazu na vzdělávání a osobní rozvoj (kariérní růst) pracovníků nabízí Centrum bohatou firemní kulturu, vysokou technologickou úroveň pracoviště a zázemí banky, která patří do skupiny GE - jedné z nejrespektovanějších společností světa.

Banka podporuje také dobročinné aktivity zaměstnanců sdružených v dobrovolnické organizaci GE Volunteers. Ostravští tak například dlouhodobě spolupracují s místními dětskými domovy: stali se generálním partnerem regionální olympiády dětských domovů, pořádají dětské a sportovní dny či různé výlety. Pravidelně také darují krev nebo se účastní jarmarků. Celkem se v minulém roce zaměstnanci Centra zapojili do 35 akcí a odpracovali na nich 1626 hodin.


Pavel Zúbek,

tiskový mluvčí GE Money Bank