GE Money Bank otevřela novou pobočku v Brně - Žabovřesky dle konceptu renomované designérské firmy IDEO

Nové pobočky šetří čas, nabízejí větší soukromí a moderní design v souladu s novou značkou

GE Money Bank otevřela nové obchodní místo v brněnských Žabovřescích, které je postaveno v novém, revolučním designu z pera světové designérské špičky – společnosti IDEO. Klienti ji od 12. 10. 2009 naleznou na adrese Minská 3173/38, u tramvajové zastávky Králova. Nový koncept plní příslib značky – méně komplikovaný, jednoznačnější a výhodnější způsob bankovnictví – a zvyšuje orientaci na zákazníka.

„I přes stále stoupající podíl přímého bankovnictví, pobočky nadále hrají pro naše zákazníky významnou roli. Novým konceptem pobočky v Brně - Žabovřesky umožníme našim zákazníkům snazší kontakt s bankéřem GE Money Bank. Celkové uspořádání je klientům GE Money Bank tzv. ušito na míru, protože respektuje tempo jejich návštěvy. To znamená, že jsou například jasně a viditelně odlišeny transakční a konzultační zóny,“ říká vedoucí obchodního místa GE Money Bank Jana Pokorná.

„Samozřejmou součástí nové pobočky v Brně zvyšující pohodlí zákazníků je i bezbariérový přístup a přítomnost bankomatu,“ dodává Pokorná.

V nové pobočce se zákazníci setkají s absolutně odlišným řešením interiéru, barevností i uspořádáním nábytku, než jaké znají z klasických poboček.

Efektivní čekání v GE Money Bank
Nová prodejní zóna banky využívá elektronického pořadníku, u něhož se klient po svém příchodu zaregistruje. Jakmile je klient na řadě, zaměstnanec banky si ho přijde vyzvednout. Toto řešení si dobře poradí s problémy, jako jsou klienti postávající ve frontách, a snižuje tak nervozitu, která je s tímto čekáním spojena. Klienti mohou svůj čas využít dle libosti. Mají k dispozici „vzdělávací knihovnu“ s nejrůznějšími materiály, jako jsou finanční publikace, společenské časopisy a informace o produktech. Banka se jim tak snaží nabídnout příležitost produktivně využít dobu čekání. Dále je tu samoobslužná zóna pro rychlé bankovní operace a terminál internetového bankovnictví, který mohou klienti během čekání používat.

Designové řešení společnosti IDEO vychází z hloubkového pozorování chování vybraných respondentů ze tří středoevropských a východoevropských zemí – České republiky, Polska a Ruska. Cílem tohoto pozorování bylo zjistit pocity, potřeby a chování klientů navštěvujících pobočku a následně jim přizpůsobit interiér a exteriér banky.

Mezi inovativní prvky patří např.:

Klienti mohou očekávat víc než jen pestré barvy, moderní nábytek a přátelské jednání. Mohou se těšit z přátelské atmosféry, vysoce kvalitní konzultace a lepšího využití času.

* * *

Klienti GE Money Bank mohou v České republice využít široké sítě 221 obchodních míst a 620 bankomatů. Jejich adresy včetně otevírací doby jsou k dispozici na internetových stránkách banky www.gemoney.cz.

Markéta Dvořáčková
tisková mluvčí GE Money Bank