GE Money Bank otevřela novou pobočku na Pankráci dle konceptu renomované designérské firmy IDEO

Nové pobočky šetří čas, nabízejí větší soukromí a moderní design v souladu s novou značkou

GE Money Bank otevřela již druhou pražskou pobočku, která je postavena v novém, revolučním designu z pera světové designérské špičky - společnosti IDEO. Klienti ji naleznou v Praze 4 v ulici Na Pankráci 1724/129. Jedná se teprve o pátou pobočku tohoto typu v České republice. Nový koncept plní příslib značky - méně komplikovaný, jednoznačnější a výhodnější způsob bankovnictví - a zvyšuje orientaci na zákazníka.

„Přestože stále stoupá podíl přímého bankovnictví, pobočky i nadále hrají pro naše zákazníky velmi důležitou roli. Nový koncept urychluje bankovní operace, minimalizuje dobu čekání, poskytuje větší soukromí a umožňuje osobním bankéřům GE Money Bank trávit více času řešením potřeb zákazníků,“
říká Gabriela Pelclová, vedoucí obchodního místa GE Money Bank. „Samozřejmou součástí nové pobočky na Pankráci zvyšující pohodlí zákazníků je i bezbariérový přístup a přítomnost bankomatu,“ dodává Pelclová.

V nové pobočce se pražané setkají s absolutně odlišným řešením interiéru, barevností i uspořádáním nábytku, než jaké znají z klasických poboček. Celkové uspořádání je klientům GE Money Bank “ušito na míru“, protože respektuje tempo jejich návštěvy. To znamená, že jsou například jasně a viditelně odlišeny transakční a konzultační zóny.

I čekání lze využít efektivně

Nová prodejní zóna banky využívá elektronického pořadníku, u něhož se klient po svém příchodu zaregistruje. Jakmile je klient na řadě, zaměstnanec banky si ho přijde vyzvednout. Toto řešení si dobře poradí s problémy, jako jsou klienti postávající ve frontách, a snižuje tak nervozitu, která je s tímto čekáním spojena. Klienti mohou svůj čas využít dle libosti. Mají k dispozici „vzdělávací knihovnu“ s nejrůznějšími materiály, jako jsou finanční publikace, společenské časopisy a informace o produktech. Banka se jim tak snaží nabídnout příležitost produktivně tuto dobu využít. Dále je tu samoobslužná zóna pro rychlé bankovní operace a terminál internetového bankovnictví, který mohou klienti během čekání používat.

Designové řešení společnosti IDEO vychází z hloubkového pozorování chování vybraných respondentů. Cílem tohoto pozorování bylo zjistit pocity, potřeby a chování klientů navštěvujících pobočku a následně jim přizpůsobit interiér a exteriér banky.

Klienti mohou očekávat víc než jen pestré barvy, moderní nábytek a přátelské jednání. Mohou se těšit z pohodové atmosféry, vysoce kvalitní konzultace a lepšího využití času. GE Money Bank již otevřela čtyři pobočky v tomto novém designu - dvě v Brně, jednu v Ústí nad Labem a jednu v Praze, na centrále v BB Centru. Novou koncepci využije i celá řada dalších poboček.

* * *

Klienti GE Money Bank mohou v České republice využít široké sítě 221 obchodních míst a 620 bankomatů. Jejich adresy včetně otevírací doby jsou k dispozici na internetových stránkách banky www.gemoney.cz


Markéta Dvořáčková
tisková mluvčí GE Money Bank