GE Money Bank má nejlepší emailovou komunikaci s klienty

GE Money Bank dosáhla v rámci studie českého bankovního sektoru Email Response Index (ERI) vynikajícího výsledku. Z loňského 14. místa se vyhoupla na letošní 1. příčku. ERI dosáhl 96,6, přičemž maximum je 100. Studie ERI poskytuje relevantní informaci o tom, jak odpovědně komunikují banky s lidmi, kteří ji osloví formou emailu.

Studii, která zmapovala úroveň emailové komunikace českých bank, provedla společnost United Interactive již počtvrté. Výsledným ukazatelem studie je Email Response Index (ERI), který poskytuje relevantní informaci o tom, jak odpovědně jednotlivé banky přistupují v rámci svých klientských center k problematice emailové komunikace se současnými či potenciálními klienty. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda banka reagovala na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká kvalita odpovědi. Maximální hodnota ERI je 100.

„Považuji výsledek studie ERI za nesmírně pozitivní. Ukazuje totiž, že k našim klientům i k dalším zájemcům o informace přistupujeme odpovědně a otevřeně, přesně v duchu pilířů, na kterých značka GE Money staví. Cením si také toho, že náš výsledek 96,6 byl výrazně nad průměrným výsledkem 88,0,“
řekl Gerard Ryan, generální ředitel GE Money Bank.

GE Money Bank dokázala na všech sedm dotazů v rámci studie odpovědět do 48 hodin a to včetně dotazu v angličtině. Vysoko byla hodnocena nejen rychlost, ale i obsahová stránka odpovědí. GE Money Bank i tímto výsledkem naplňuje hodnoty značky: snadnost, flexibilitu, rychlost a dostupnost.

PŘEHLED VÝSLEDKŮ STUDIE ERI
Pořadí Název společnosti ERI
1. GE Money Bank, Komerční banka 96,6
2. Raiffeisenbank 95,4
3. eBanka, Živnostenská banka 94,1
4. ČSOB 92,9
5. Česká spořitelna 92,0
6. Volksbank 89,1
7. HVB Bank 87,0
8. ING 85,3
9. Commerzbank 80,7
10. Bawag Bank 79,4
11. Citibank 61,3

Zdroj: United Interactive (průzkum byl realizován v září a říjnu 2005)



Eva Chaloupková,
manažerka externí komunikace GE Money Bank

<