GE Capital Bank rozšířila Mobil Banku o službu SMS Servis

S novou službou pro klienty užívající GSM bankovnictví přichází od 1. září GE Capital Bank. Služba SMS Servis rozšiřuje funkčnosti Mobil Banky o možnost nechat si zasílat SMS o pohybech na účtu či výši zůstatku na účtu. Zřízení i zrušení služby SMS Servis je zdarma a nastavení lze provést pomocí mobilního telefonu, klient tak nemusí chodit na pobočku banky. GE Capital Bank je s téměř 160 tisíci uživateli služby Mobil Banka bankou s největším počtem uživatelů GSM bankovnictví na českém trhu.

V rámci služby SMS Servis si mohou uživatelé Mobil Banky ve všech sítích mobilních operátorů nastavit zasílání zpráv o všech pohybech na účtu od částky, kterou si sami určí. Např. při zadání částky 500 Kč obdrží klient SMS o pohybech na jeho účtu od této částky a vyšší. V sítích Eurotel a T-Mobile je navíc možné zvolit zasílání pouze příjmů či výdajů. Klienti Eurotelu si mohou nastavit i sledování pouze těch transakcí, které byly provedeny pomocí platební karty při zúčtování na běžný účet.

Služba SMS Servis umožňuje uživatelům mobilních telefonů sítě Eurotel a Oskar rovněž zasílání zpráv o zůstatku na účtu v klientem určené periodě. Uživatelé mobilních telefonů sítě T-Mobile si mohou nastavit zasílání SMS zpráv o zůstatku na účtu, pokud se stav na účtu dostane nad nebo pod jimi zadanou částku. Novinkou je automatické zasílání těchto informací na klientův mobilní telefon. Dosud mohl klient zjistit výši zůstatku na svém účtu či historii plateb prostřednictvím jednorázového dotazu.

Rozdíly mezi rozsahem služeb u jednotlivých operátorů jsou dány jejich technickými parametry. Konkrétní popis možností služby SMS Servis u jednotlivých mobilních operátorů je v tabulce na konci zprávy.

„Očekáváme, že o tuto službu bude mezi klienty zájem, jelikož byla vyvinuta na základě jejich přání. Podle statistik je totiž u uživatelů Mobil Banky jednorázové zjišťování zůstatku nejčastěji využívanou službou, zavedení SMS Servisu by jim tedy mělo přinést další zvýšení uživatelského komfortu,“ řekla Miluše Hlávková, manažerka GSM bankovnictví GE Capital Bank. „Dosud bylo zasílání informačních SMS zpráv k dispozici pouze uživatelům Internet Banky a patří mezi velmi využívané služby,“ dodala Miluše Hlávková.

Mobil Banku využívalo ke konci letošního pololetí téměř 160 tisíc klientů GE Capital Bank, jde tak po Internet Bance o druhý nejčastěji využívaný kanál přímého bankovnictví GE Capital Bank. Počtem klientů, kteří využívají službu Mobil Banka, se GE Capital Bank řadí na první místo v počtu uživatelů GSM bankingu mezi českými bankami.

Mobil Banka klientovi umožňuje:

  • Zjistit aktuální zůstatky na všech jeho účtech (běžném, úvěrovém, spořícím i termínovaném).
  • Kontrolovat pohyby peněz na všech účtech.
  • Zadávat jednorázové platební příkazy.
  • Zadávat nebo rušit trvalé platební příkazy.
  • Zjišťovat aktuální směnné kurzy a úrokové sazby.
  • Díky službě Infolimit získávat pravidelné informace o tom, kolik si může od GE Capital Bank okamžitě půjčit (Osobní půjčka Expres) a jak vysoký debet mu banka nabízí (Flexikredit).
  • Dobít předplacenou Go, Oskartu nebo Twist kartu sobě či komukoliv jinému.
  • Klienti Oskara mohou za jeho služby platit přímo z mobilního telefonu.
  • Od září lze využívat také služby SMS Servis.

    Eva Chaloupková, manažerka externí komunikace GE Capital Bank