David Bystrzycki byl pověřen řízením oddělení CRM GE Capital Bank

S platností od počátku letošního května byl David Bystrzycki jmenován ředitelem úseku řízení vztahů se zákazníky (CRM) a členem nejvyššího managementu GE Capital Bank. Dosud zastával v rámci GE Capital Bank pozici vedoucího oddělení přímého marketingu.

David Bystrzycki působí v GE Capital Bank již čtyři roky. V roce 2001 zde začal pracovat na pozici vedoucího oddělení průzkumu trhu. Od roku 2002 vedl oddělení přímého marketingu. Zodpovídal za cross–sellový prodej produktů a telemarketing. Od 1. května 2004 je ve své nové pozici ředitele úseku řízení vztahů se zákazníky (Chief CRM Officer) současně členem nejvyššího vedení GE Capital Bank.

„Řízení vztahů se zákazníky - CRM (Customer Relationship Management) má pro další růst GE Capital Bank zásadní význam. Hraje mimořádně důležitou úlohu při dosahování jejích úspěchů. O významu přímého marketingu a telesalesu pro GE Capital Bank svědčí vytvoření nového oddělení, které nyní řídím,“ řekl David Bystrzycki, ředitel úseku řízení vztahů se zákazníky.

Oddělení CRM, které řídí David Bystrzycki, zahrnuje přímý marketing a telesales. GE Capital Bank plánuje další rozšíření nabídky služeb v rámci CRM a současně s tím budou rozšířeny i kompetence oddělení CRM.

Zkušenosti z oblasti marketingu a obchodu si David Bystrzycki přinesl již z předchozích zaměstnání. V letech 1997 až 2000 pracoval postupně na několika pozicích v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris, a.s., – na posledy jako vedoucí oddělení průzkumu trhu. Před tím působil v agenturách průzkumu trhu – AC Nielsen a AISA.

David Bystrzycki se narodil v roce 1970. Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. Mezi jeho koníčky patří lyžování, turistika a populární matematika.

Eva Chaloupková, manažerka externí komunikace GE Consumer Finance