Call centrum GE Money v ČR je šestým nejlepším v regionu EMEA

Šesté místo mezi zákaznickými centry v regionu EMEA ( Evropa, Střední východ a Afrika ) získalo v celosvětové soutěži Contact Center World Award české call centrum GE Money Ostravě. Úspěch v kategorii Nejlepší kontaktní centrum s 50 - 250 zaměstnanci je o to významnější, že ostravské call centrum bylo jediným českým finalistou a jediným oceněným v rámci koncernu GE. Soutěž každoročně vyhlašuje společnost ContactCenterWorld.com, která je světově uznávanou jedničkou mezi on-line časopisy pro oblast kontaktních center.

„V celé soutěži jsme byli oceněni jako jediný zástupce z České republiky a jediný reprezentant z celosvětové sítě GE. Nejen celkové šesté místo, ale už samotný postup mezi 25 finalistů potvrzuje, že naše call centrum poskytuje zákazníkům služby na špičkové mezinárodní úrovni,“ říká Jana Nečadová, senior manažer zákaznického centra GE Money, a dodává:„ Vzhledem k tomu, že odborná porota hodnotí také náš přístup k zaměstnancům - nábory, školení, nastavení odměňování a podobné parametry - mám velkou radost z toho, že jsme obstáli na výbornou i jako zaměstnavatel.“


Každoročně se do soutěže Contact Center World Award hlásí stovky zájemců z desítek zemí světa. Přihlášení letos usilovali o ceny v celkem 16 kategoriích. Patří mezi ně například nejlepší kontaktní centrum dle velikosti ve třech kategoriích, nejlepší prodejní asistent, nejlepší servisní asistent, nejlepší leader, nejlepší supervisor nebo nejlepší trenér. Call centrum GE Money Ostravě získalo ocenění v kategorii Nejlepší kontaktní centrum s 50 - 250 zaměstnanci. Vítěze vybírala porota složená z předních expertů z oboru.

Centrum zákaznických služeb GE Money v Ostravě již dva roky obsluhuje klienty společností GE Money Bank, GE Money Multiservis a GE Money Auto, tedy všech tří zástupců GE Money v České republice. Od založení v něm našlo práci již 650 lidí z toho 200 v oceněném call centru. Téměř polovina zaměstnanců přitom pochází přímo z Ostravy a většinu tvoří ženy, konkrétně 77 %. Průměrný věk pracovníků - 26 let - odpovídá vysokému podílu zaměstnávaných studentů a absolventů škol. Hlavním úkolem zákaznického centra je zodpovídání dotazů a řešení klientských požadavků.


Markéta Dvořáčková,

tisková mluvčí GE Money Bank