Banka pro neslyšící

27. 7. 2014
MONETA Money Bank

GE Money Bank se otevírá neslyšícím. Banka od poloviny července testuje na pobočce na pražském Andělu řadu novinek, které zásadním způsobem usnadní komunikaci se zákazníky s vadami sluchu. Zaměstnanci pobočky jsou speciálně vyškoleni, dvakrát týdně bude navíc přímo na obchodním místě k dispozici tlumočník do znakového jazyka, který klientům pomáhá v kontaktu s bankéři. Banka navíc pro neslyšící připravila nové webové stránky www.bankaproneslysici.cz. GE Money Bank plánuje své služby pro neslyšící postupně rozšiřovat do dalších měst v České republice.

„V naší bance se dlouhodobě zaměřujeme na podporu aktivit, které posilují diverzitu, a tedy poslouží nejrůznějším skupinám. I proto jsme se v GE Money Bank rozhodli jako jedni z prvních v Česku přizpůsobit některé pobočky také klientům s poruchami sluchu,“ říká Milada Franek, mluvčí GE Money Bank. „Hlavním cílem novinek je, aby se neslyšící v naší bance cítili dobře, nebyli ničím omezeni a dostali všechny informace, které potřebují,“ dodává Milada Franek.

Pobočka, upravená pro lepší komunikaci s neslyšícími, bude doplněna o stoly, uzpůsobené na přítomnost tlumočníků tak, aby na ně neslyšící dobře viděli a při odezírání je nerušily lampy či jiné zdroje světla. Klienti zde budou mít také větší soukromí, než na běžné pobočce.

Tlumočníci zatím dvakrát v týdnu

Na pobočce GE Money Bank v Praze 5 na Andělu (Nádražní 61, Praha 5) bude během testovacího provozu do konce srpna připraven tlumočník do znakového jazyka vždy v pondělí mezi 9.00 až 12.00 a také ve středu v době 12.00 až 17.00. Speciálně upravené pobočky s vyškoleným personálem by měly postupně přibývat i v dalších velkých městech. GE Money Bank chce pro neslyšící upravit minimálně osm poboček, ve kterých se počítá také s možností online tlumočení přes notebook či tablet.

GE Money Bank spustila web pro neslyšící

Zájemci o služby a produkty GE Money Bank z řad neslyšících mohou využívat také nový web, který je vytvořen speciálně pro ně. Více informací naleznete na www.bankaproneslysici.cz.

Milada Franek,

tisková mluvčí GE Money Bank


V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:

Milada Franek, mobil: +420 606 661 304, tel.: +420 224 446 011, e-mail: milada.franek@ge.com

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5