Banka pro neslyšící
GE Money Bank se otevírá neslyšícím. Banka od poloviny července testuje na pobočce na pražském Andělu řadu novinek, které zásadním způsobem usnadní komunikaci se zákazníky s vadami sluchu. Zaměstnanci pobočky jsou speciálně vyškoleni, dvakrát týdně bude navíc přímo na obchodním místě k dispozici tlumočník do znakového jazyka, který klientům pomáhá v kontaktu s bankéři. Banka navíc pro neslyšící připravila nové webové stránky www.bankaproneslysici.cz. GE Money Bank plánuje své služby pro neslyšící postupně rozšiřovat do dalších měst v České republice.
„V naší bance se dlouhodobě zaměřujeme na podporu aktivit, které posilují diverzitu, a tedy poslouží nejrůznějším skupinám. I proto jsme se v GE Money Bank rozhodli jako jedni z prvních v Česku přizpůsobit některé pobočky také klientům s poruchami sluchu,“ říká Milada Franek, mluvčí GE Money Bank. „Hlavním cílem novinek je, aby se neslyšící v naší bance cítili dobře, nebyli ničím omezeni a dostali všechny informace, které potřebují,“ dodává Milada Franek.
Pobočka, upravená pro lepší komunikaci s neslyšícími, bude doplněna o stoly, uzpůsobené na přítomnost tlumočníků tak, aby na ně neslyšící dobře viděli a při odezírání je nerušily lampy či jiné zdroje světla. Klienti zde budou mít také větší soukromí, než na běžné pobočce.
Tlumočníci zatím dvakrát v týdnu
Na pobočce GE Money Bank v Praze 5 na Andělu (Nádražní 61, Praha 5) bude během testovacího provozu do konce srpna připraven tlumočník do znakového jazyka vždy v pondělí mezi 9.00 až 12.00 a také ve středu v době 12.00 až 17.00. Speciálně upravené pobočky s vyškoleným personálem by měly postupně přibývat i v dalších velkých městech. GE Money Bank chce pro neslyšící upravit minimálně osm poboček, ve kterých se počítá také s možností online tlumočení přes notebook či tablet.
GE Money Bank spustila web pro neslyšící
Zájemci o služby a produkty GE Money Bank z řad neslyšících mohou využívat také nový web, který je vytvořen speciálně pro ně. Více informací naleznete na www.bankaproneslysici.cz.
Milada Franek,
tisková mluvčí GE Money Bank
V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:
Milada Franek, mobil: +420 606 661 304, tel.: +420 224 446 011, e-mail: milada.franek@ge.com
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.