Reklamuji zboží nebo službu u obchodníka
Nedaří se Vám reklamovat zakoupené zboží nebo službu u obchodníka? Do reklamace/stížnosti uveďte, co se Vám přihodilo. Ve všech těchto případech doplňte prosím počet reklamovaných částek a jejich výši, datum zaúčtování, poslední 4 čísla karty, název obchodníka a další doklady, které se dozvíte po rozkliknutí. Pro pohodlnější zadání reklamace transakce můžete využít také svou Internet Banku, v sekci KARTY/zvolte danou transakci/Reklamace transakce.
Nedoručené zboží zaplacené kartou:
Nebylo Vám doručeno zboží? Transakci je možné reklamovat až po 30 dnech od objednávky. Do reklamace přiložte doklad o potvrzení objednávky/rezervace, komunikaci s obchodníkem, plánované datum doručení a název obchodu.
Kdy se nejedná o reklamaci?
Obchodník má ze zákona 30denní lhůtu pro dodání zboží. Pokud Vám nebylo zboží doručeno a ještě neuplynulo 30 dní od objednání, musíte vyčkat, případně se pokusit jednat s obchodníkem. V případě, že již 30 dní uplynulo, a nepodařilo se Vám s obchodníkem spojit, můžete požádat banku o pomoc. O reklamaci se však nejedná, není tedy stanovena lhůta pro vyřešení.
Zboží zaplacené kartou přepravci:
V případě, že Vám obchodník přislíbil vrácení peněz, je nutné vyčkat alespoň 15 dní od příslibu. Pokud Vám peníze po uplynulé době stále nepřišly, můžete provést reklamaci. K ní prosím přiložte datovaný doklad o vrácení a komunikaci s obchodníkem.
Kdy se nejedná o reklamaci?
Pokud jste za zboží zaplatil/a přepravní společnosti, banka bohužel nemůže provést chargeback, protože platba byla provedena přepravní společnosti a ne obchodníkovi, a ta svou službu (doručení objednaného zboží) již splnila. V této situaci banka nemá žádné další možnosti, jak Vám pomoci, a je nutné, abyste kontaktoval/a přímo obchodníka.
Produkt/služba neodpovídá popisu:
V případě, že produkt nebo služba, kterou jste si objednal/a, neodpovídá popisu, můžete podat reklamaci. K ní prosím přiložte doklad o potvrzení objednávky či rezervace, komunikaci s obchodníkem/půjčovnou/hotelem, fotky doručeného zboží / poskytnuté služby a datum doručení, zda bylo zboží vráceno zpět.
Kdy se nejedná o reklamaci?
Bylo Vám doručeno jiné zboží, než jste si objednal/a, nebo zboží neodpovídá kvalitě? Situaci je potřeba řešit přímo s obchodníkem. Pokud nereaguje, můžete požádat banku o pomoc. O reklamaci se však nejedná, není tedy stanovena lhůta pro vyřešení.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

