Platbu jsem omylem odeslal na chybné číslo účtu
Pokud jste omylem provedli platbu na nesprávné číslo účtu, můžete požádat o její vrácení. To platí jak pro účty u MONETA Money Bank, tak u jiných bank. O vrácení platby lze požádat několika způsoby:
- Prostřednictvím Internet Banky (Zprávy – Napsat novou zprávu – Téma: Žádost o vrácení chybné platby)
- Telefonicky na čísle 224 443 636 (Po-Pá 8:00-20:00, So + svátky 8:00-16:30)
- Osobně na kterékoliv pobočce banky
Banka Vám může v tomto procesu nabídnout pouze součinnost, ale nemůže garantovat vrácení platby. Záleží na příjemci platby, zda a kdy částku vrátí. Banka nemá právo finance z účtu příjemce inkasovat. Žádost je zpoplatněna dle platného Sazebníku poplatků.
Co dělat, pokud jste omylem poslali peníze na účet u MONETA Money Bank?
Po Vaší žádosti o vrácení platby kontaktujeme příjemce a požádáme ho, aby platbu vrátil. Pokud tak příjemce neučiní do 14 dní, můžete na pobočce požádat o identifikační údaje příjemce za poplatek dle platného Sazebníku poplatků. K žádosti je třeba doložit dokument, který dokládá, že platba měla být směrována na jiný účet (např. smlouva, faktura, čestné prohlášení apod.).
Co dělat, pokud jste omylem poslali peníze na účet u jiné banky?
Stejně jako v předchozím případě požádáme příjemce o vrácení platby. Pokud platbu nevrátí do 14 dní, můžete požádat o identifikační údaje příjemce na obchodním místě. K tomu je nutné doložit doklad potvrzující, že platba měla být směřována jinam. Banka příjemce Vás následně kontaktuje. Za tento úkon si banka příjemce může účtovat poplatek podle svého sazebníku poplatků.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

