Platba u obchodníka
Zaplatil/a jste za produkt omylem dvakrát nebo například v jiné výši? Ať už máte s platbou u obchodníka jakékoliv problémy, do reklamace prosím uveďte:
- Popis situace, která změnu způsobila (duplicitní transakce, zaúčtováno v jiné výši, zaplaceno jiným způsobem, platba měla být stornována)
- Počet reklamovaných částek a jejich výši, datum zaúčtování, poslední 4 čísla karty a název obchodníka
U konkrétních případů prosím doložte tyto doklady:
- Duplicitní transakce – doklad o duplicitní transakce a komunikace s obchodníkem
- Zaplaceno jiným způsobem – doklad o platbě jiným způsobem
- Platba měla být stornována – doklad o stornu a doklad o zamítnutí
- Zaúčtováno v jiné výši – přiložit doklad se správnou částkou
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

