Platba u obchodníka

Zaplatil/a jste za produkt omylem dvakrát nebo například v jiné výši? Ať už máte s platbou u obchodníka jakékoliv problémy, do reklamace prosím uveďte:

  • Popis situace, která změnu způsobila (duplicitní transakce, zaúčtováno v jiné výši, zaplaceno jiným způsobem, platba měla být stornována)
  • Počet reklamovaných částek a jejich výši, datum zaúčtování, poslední 4 čísla karty a název obchodníka

U konkrétních případů prosím doložte tyto doklady:

  • Duplicitní transakce – doklad o duplicitní transakce a komunikace s obchodníkem
  • Zaplaceno jiným způsobem – doklad o platbě jiným způsobem
  • Platba měla být stornována – doklad o stornu a doklad o zamítnutí 
  • Zaúčtováno v jiné výši – přiložit doklad se správnou částkou

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo