Neprovedl jsem transakci
Došlo ke změně na Vašem účtu i přesto, že jste neprovedl/a žádnou transakci? Neprodleně nás kontaktujte na blokační lince 224 442 424. Pro pohodlnější zadání reklamace transakce můžete využít také svou Internet Banku, v sekci KARTY/zvolte danou transakci/Reklamace transakce.
Ve Vaší reklamaci či stížnosti je nutné uvést:
- Popis situace, která změnu způsobila (např. reakce na výzvu k úhradě, prodej zboží online atp.)
- Stav Vaší karty (máte ji u sebe a nemáte podezření o jejím zneužití, nebo Vám byla ukradena)
- Počet reklamovaných částek a jejich výši, datum zaúčtování, poslední 4 čísla karty a název obchodníka
Na závěr nezapomeňte přiložit všechny potřebné doklady. Díky těmto údajům vyřešíme Vaši reklamaci rychleji a budeme moct jednat operativně. Pro pohodlnější zadání reklamace transakce využijte Smart Banku.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.