Jak pojišťovna pomůže v případě poškození pověsti na internetu?
Pokud dojde k pomluvě nebo urážce klienta na internetu (např. na Facebooku), asistenční služba pomůže zamezit přísunu dalších urážek tak, že pomůže nastavit blokování konkrétního uživatele. Dále pomůže odstranit již zveřejněné urážlivé informace z různých serverů. Zároveň Vám v rámci právní asistence poradí kroky k zamezení produkování a dalšího šíření pomluv (podání trestního oznámení).
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.